Höst och Vinter.

Heej.

Nu märker man verkligen att hösten och vintern intagit sig.. usch.
Det är bara deppigt.. usch och tvi! Spec när man är 6 timmar ifrån varann...

I Tisdags, var jag iallafall nere en sväng på jobb. :)
Känns konstigt att trampa in där nu när man inte jobbar där mer, menmen :)
Snacka lite skit och sådär.

Senare på kvällen åkte jag hem till caroline ♥ 
Hon övertygade mig om att vi behövde en rejäl myskväll!
& mysigt hade vi det ( nu kommer ni tycka vi är tjocka, but who give's?)
Vi åt paj, natrurgodis, jordgubbar, grönsaker och dippa samt gjorde smoothis!
Allt var så jääkla gott men det det bästa var nog hela kvällen med henne.

Caroline är min bästa vän, hon finns där för mig i väder och vind.
Vi har kännt varandra nu och umgåts mer eller mindre dagligen sen 06.
& jag kunde inte vara lyckligare över det. Det finns ingen som hon, trust me.
Jag älskar dig, min linis.. min andra halva, min själsfrände. ♥

Hur som helst, så åkte jag hem vid halv 12.. schtenmörkt och lilla jag var ensam.. haha.
Ellerja, hade ju bernt på telefonen så det gjorde det hela lite bättre iallafall. :)

& i Onsdags, var jag nere ännu en sväng på jobb.. Luljeta ville det så :)
Vi fika och snacka skit, helt underbart. Sen fick jag en avskedspresent av henne, min sötis!

Sedan efter de, åkte jag hem och bara tog det lugnt.. rätt skönt.

Sen vid halv 8 kom gummsi hit, så snacka vi bara och sådär.
Sen körde vi ner o handla lite godsaker och såg matchen.. sverige vs albanien.
Jävla bra avslut av sverige får jag säga.. dom spela för hedern och det gjorde dom bra!

Sen vid 11 stack gummsi hem och då satte jag mig och nörda mig på skype med bernt.. lala. :)

& idag, vakna jag vid 11 tiden.. helt slö i kroppen. :(
Har en känsla av att det har med detta sjukt tråkiga och trista väder och göra.
& ja, jag vet att jag gnäller om det men vafan.. det är ju hemskt!

Anyway, idag hämta jag min systerson från dagis och sådär.. sen busa vi lite bara och sen stack jag hem.
Man får ju ta vara på tiderna med mina fina systerbarn nu eftersom syrran flyttar om 2 veckor.. :(
Det kommer bli väldigt tomt då man haft henne 2 hus brevid praktiskt taget hela livet.. menmen.

Nu sitter jag iallafall bara här och tråkar.. ska snart hoppa in i duschen känner jag sen får vi se :)

Nu avrundar jag.. siiies!

/ Lillanilla.                         does she know you, like I know you?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback