Adjö Sverige.

Tjingeling!

Idag vaknade jag vid 11 tiden, trött som en sten.. men det fick gå :)

Jag åt frukost med pappa och snacka lite skit bara.

Sedan hoppa jag in i duschen och fixa mig och kort därefter kom Sofia
Vi snackade lite skit som vanligt och sen gick vi ner och åt på pizzerian.. mums!

Därefter hämtade vi linus och rasmus på förskola och fritte sedan gick vi hem.
Då blev det ännu mer skvallertid med sofia och lite sådant.. myspys!

Vid 6 tiden åkte hon hem och då blev det lite fika och så hos syster.. :)
Sista fikan tillsammans då hon flyttar till VINSLÖV (mhm, I know....) om 1 vecka.. usch.

Hur som helst, mysigt var det.
Sedan vid 8 kom gummsi hit och var social :)

Hon klippte sedan min lugg, tack sweet och sen chilla vi bara :)

Nu stack hon precis hem så nu sitter jag här och ugglar samt pratar med bernt.. lala. :)

Om några timmar, rättare sagt 8 så sticker jag till norge.. wiho!
Ska bli så skönt att äntligen få komma dit.. lala.

Väskan är klar och jag är klar.. CHECK! :D

Så detta var det sista svenska inlägget.. enjoy!

Nu ska jag gå ner och ta mig ett glas juice och sedan krypa ner i sängen.. gonatt!

/ Lillanilla.                       saknar mina favoriter redan


Kommentarer
Postat av: syster

gud vad jag kommer sakna dig nilla va rädd om dig i norge så hörs vi av hälsa Bernt :)

2009-10-22 @ 00:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback