Slöedag.

Heeej.

Intt kunde jag dock inte somna.. fråga mig inte varför, fick ingen ro bara.
Så idag, vaknade jag inte förrens halv 3 (!) när bernt ringde och väckte mig.

Helt sjukt hur jag kunde sova SÅ länge.. för jag menar, SÅ sent somna jag trots allt inte.

Aja, så denna dagen har jag bara slöat igenom typ.. skönt faktiskt.
Sen har jag börjat förbereda lite inför torsdag och sådär.

Idag, fick även bernt reda på att han fick lägenheten.. gud vad skönt!
Är så himla glad för din skull hjärtat.. hihi! ♥

& nu sitter jag här och bara glor typ.. haha, uttråkad till max!

Ska ner o borsta tänderna nu sen ska jag se lite 2 and a half men innan jag ska sova.. nattinatt.

/ Lillanilla.            tjejer, ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: LINN

åh 2 and a half men :D <3

Postat av: pernilla

hehe, yes! :D

2009-11-17 @ 18:06:06
URL: http://lillanillas.blogg.se/
Postat av: Linn

jag är inte heller så bra på bloggfixandet, min syrra fixar allt typ :D

2009-11-17 @ 18:26:54
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback