My life would suck without you.

Hallåja!

Imorse vaknade jag 11 och var pigg som en lärka :D haha.

Duscha och fixa mig, sen gick jag ner till banken och fixa lite saker med min internetbank.
Därefter hämta jag ut lite kläder och skor som jag och mamma beställt.. fiiint! :D

Senare, åkte jag in till stan och fick mina naglar fixade.
Har ju låtit mina egna växa långa och fina nu.. men idag banga jag ur och tog fransk igen.. haha! :)
Aja, så är det.. lala.

Efter det, åkte jag hem och käkade och såg på tv bara :)

& nu sitter jag här.. ska snart bege mig upp till stan o hämta ut våra MJbiljetter tills imorgon :)
Sen ska jag sticka hem till caroline för lite myyys.. hihi.

Idag, är det nog den dagen jag saknat bernt mest.. haha, helt sjukt.
Men det är sånt man får ta när man är 60 mil ifrån varandra ♥
Men SNART åker jag dit igen.. WIHO! :D

aja.. nu ska jag fixa mig lite :)
Skriver mer ikväll och uppdaterar er om mina klädesköp och skorköp :D siiiiiies!

/ Lillanilla.                   life is goooood '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback