Min lilla lever kan inte må bra.

Hejhopp.

Som rubliken lyder; Min lilla lever kan inte må bra.. inte någonstans.
Har blivit väldigt mycket alkohol dessa 2 dagarna, haha!

Hur som helst.. igår kom caroline ♥ hit..
Så åt vi ostbricka och drack vin samt såg finalen av körslaget.
Hade det verkligen jättemysigt.. du är världsbäst gumman!

Vid 10 tiden begav vi oss vidare hem till jenna för lite förfest och sådär.
Men bussresan dit slår nog allt och alla.. haha!

Vi sitter i lugn och ro och pratar med en killkompis på bussen..
& på hållplatsen alex hoppar av hoppar två fulla fullegubbar på!
Och dom kan inte varit friska någon av dem.. herregud.
Den ena satt och tog sig på sina privata delar hela bussfärden..
Medans den andra satt o skrek igenom hela bussen hur snygga han tyckte jag och caroline var.
Och hur och vad han hade velat göra med oss.. USCH & TVI !

Illa mådde jag då och inte var det pga vinet jag druckigt tidigare.. bläää!
Tycker inte om Malmö.. nej, usch!

Anyway, när vi kom till jenna så satt vi och snacka skit, åt tårta och spela kort med folket som var där. :)
Trevligt.. dock blir jag alltid fullast på det kortspelet.. haha, suck!

Vid 1 tiden tog vi en taxi upp mot stan där vi sedan splittrades..
Eftersom andra ville till Etagé och vi till White.

Men jag och min bästa vän stack iaf till White.. och ja, det var väl godkänt.. men fan inte mer än så.
Jag blev besviken och jag kunde inte ignoera rösten i huvudet; VAR FAN ÄR SLAGT?!?!

Nej usch.. somsagt, jag tycker inte om Malmö mer.

Under kvällen inne på White träffa man på folk man kände och lyckades även haffa till sig ett medlemskort?
Av något slag.. haha, minns knappt.. menmen :)

Citet för kvällen löd;
Det är jobbigt och komma före i kön och komma in via listan när man inte ens står på den.

Men.. tusentack för en helt jävla otrolig helg caroline.. du anar inte hur behövlig den var.
Kanske för oss båda.. Du är min bästa vän och jag är så himla stolt över dig!
Jag älskar dig och jag finner inga ord som kan förklara min tacksamhet till dig.
Det kommer vara du och jag föralltid.. du och jag mot världen! love you longtime! ♥

Träffa även glenn i sin väktaruniform igår.. niice!
Så därför lägger jag in en fyllebild på honom och mig idag.. haha, love it!

Nu, är iallafall denna söndagskvällen också slut och det är dags för en ny vecka.
Imorgon, ska jag tvätta och börja packa lite inför torsdag då jag åker till norge igen. :)

Sen får vi se vad som sker!

Nu ska jag återgå till msn och prata med mitt hjärta.. nattinatti!

/ Lillanilla.                  Please remember...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback