Lördagsmys.

Tjingeling!

Imorse vaknade jag vid 11 tiden.. mådde helt okej, skönt att medicinen hjälpt :)

Sen tog jag bara det lugnt i ett par timmar tills jag sedan stack iväg på släktkalas.
Min kära kusin som fyllt 30 hade kalas.. grattis igen! :)

Var hemma vid 7 tiden.. sen kom gummsi&ewe hit vid 8 typ.
Vi såg barcamatchen som sluta i vinst.. yesyesyes! sen såg vi bara film och flumma :D

Nu har tjejerna precis dratt och jag har nyss pratat klart med bernt
Saknar honom verkligen riktigt mycket nu.. usch! Men om 11 dagar är jag hos honom igen.

Nu ska jag iaf avrunda detta korta inlägg för att inta sängen.. YEEEPPP :D 

Hoppas ni har en fin lördagkväll mina vänner.. kröga kröga kröga krögaaaa!

/ Lillanilla.                everthing I do, I do it for you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback