Invigning av nya Ikea.

Heeej!

Imorse vaknade jag samtidigt som tuppen typ.. haha!
Klockan 9 var jag uppe.. seg och trött!

Tog mig en dusch och fixade mig sen stack jag in till stan och träffa sofia kl 11.
Tog oss en snabbis inne på h&m och sedan begav vi oss vidare mot Ikea.

Påvägen dit träffa jag även sandra, som jag inte träffat på hur länge som helst!
Har saknat dig snäckan.. vi får ta och ses en dag nu snart som vi bestämde! :)

Hade iallafall en supermysig dag med sofia ute på ikea. ♥
Vi åt, snacka skit, planera inför sommaren 2010 och shoppa såklart ;)

Var hemma vid 3 tiden sen har jag bara tagit det lugnt..
Tog mig även en liten powernap.. dock bara i typ tio minuter för sen ringde bernt o väckte mig :p
Tur det var han och ingen annan för då hade taket lyfts! :p haha!

Aja, och nu sitter jag bara här och lyssnar på the king of pop!
Som jag, gummsi och måsen dessutom ska gå och se i helgen.. wiho! :D

Om en stund kommer även gummsi hit så ska vi sticka o handla något gott och sen se DH hos måsen.
Ni är bäst girls ♥

Anyway, nu gittar jag.. kanske skriver mer ikväll, om ni har tur! ;) lala.

/ Lillanilla.           har aldrig varit så lycklig förut som jag är med dig ♥

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback