Hockey & utgång.

Tjingeling!

Igår, började dagen med att jag sov länge.. lala :D

Sen duscha jag och fixa mig litt, packa och sådär.. sen åkte jag till paula

Vi spela nintendo.. LALA ;) sen sminka hon mig fint och sådär.. thanks babe!

Vid halv 5 stack jag till caroline ♥ så åt vi och drack gott inför matchen. :)

Fick sedan skjus till arenan och där mötte vi upp Evelina.
Matchen var kanon.. vilken pubik, vilket lag och vilken stämning!
Ni som inte var på plats, ni missa verkligen något!
Resultatet kan man inte vara mer än nöjd med.. 4-2 mot leksand är jävligt najs! :D

Så efter matchen satte jag mig i en taxi hem till hulman tillsammans med evelina, jacob, carro & tim.
Där befann sig redan kekke, filip, robbe och granath sig.. lagom nöjda!

Det blev dricka, skvaller och mycket mer.. haha, sen bar det av mot Etagé där vi avsluta kvällen.
Träffa en himla massa under hela kvällen som man verkligen saknat!

Sen vid halv 5 eller något (?) var värken i fötterna för stor så vi stack hem.
Robbe släppte av oss hos caroline sen somna vi gott.. hihi.. jag & min bästa vän ♥

& idag vakna vi upp och mådde som vi förtjäna mer eller mindre.. haha.
Sen under några timmar åt vi, såg foto från gårdagen och bara dega.. hihi, underbart!

Jag stack sedan hem och sådär.. sen stack jag och handla lite inför ikväll. :)

Kvällens schema då.. caroline kommer alldeles strax hit, så ska vi äta ostbricka och dricka vin.
Sen bär det vidare mot Jenna, förhoppningsvis.. och därefter mot White! :) krööööga!

Anyway, måste bara säga att gårdagen var nog fan den bästa på länge!
Fyfan vad roligt jag hade.. tack allihopa! :D

Gårdagens citat var nog den mest klockrenaste;
Jag träffa människor jag inte borde träffat, jag gjorde saker jag inte borde gjort
och jag sa saker jag inte borde sagt....


Hahaha, JAG D Ö R ! :D lala.. aja, man lever bara en gång!

Nu måste jag sätta fart här om jag ska hinna något.. ha en trevlig lördagkväll!

/ Lillanilla.                 Bernt, du är det finaste jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback