Done and Done.

Hallå!

Idag är jag glad, så glad.. hihi :)

Vaknade imorse strax efter 11, totalt död i kroppen.. haha!
Gick iaf ner och fika med pappa och Hans, sen hoppa jag in i duschen samt fixa mig.

Strax efter 15, åkte jag in till stan och fick mina naglar fixade av underbara Isabelle.
Har gått o gjort mina naglar där nu i nästan 2 år och jag är alltid lika nöjd när jag går därifrån. :)

När jag var klar, så åkte jag till jägersro där jag träffa upp mamma och handla lite maud.
Sen gick jag loss på narturgodiset inför min långa bussresa imorgon.. :p lala.

Sen fick jag även köpt Bernts ♥ julklapp, hoppas nu han blir glad.. lala.
Fast det tror jag nog :)

Det är helt sjukt ientligen.. om ca 1 månad är det fantamig JULAFTON!!
Jag kan knappt förstå det själv.. detta året har verkligen ruuusat förbi!
Men jäklar vad mycket jag har hunnit med och vad roligt jag har haft! ;)
Magaluf 2009 med tjejerna var självklart det bästa.. min gud i london alltså!
But hey, Magaluf 2010 kommer vara bättre.. det är jag övertygad om! ;)

Hur som helst.. nu har jag precis kommit upp ur mitt långa härliga bad.. :)
Packningen är done and done så även jag!

Nu ska jag bara vänta på att min älskling bara ska komma hem från hockeyträningen.
Sen är det dags för sängen, snarksnark!

En sak till.. idag bestämde jag mig för att säga hejdå till BK Olympic!
Allt är upp och ner där och tilltalar mig inte längre faktiskt.
Så den 3/12 ska jag provträna i gummsis klubb.. wiho! :D

Aja, dags att avrunda här känner jag innan det börjar urarta ordentligt.. haha!

Skriver imorgon innan jag gittar.. ciao.

/ Lillanilla.                         welcome to my life '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback