Då var man vaccinerad.

Hejhej.

Då var det tisdag ellerja, ientligen onsdag menmen.

I Söndags tog jag det bara lugnt under dagen.. sen åkte jag och mina föräldrar till syrran på en farsdagfika :)
Trevligt.. dock mådde jag typ skit hela tiden.. blä :(

Sen tillbringa jag kvällen i sängen typ.. mycket terapisamtal med min bästa caroline med.
Jag älskar dig linis, du är väldsbäst.. jag finns här och tar emot dig oavsett vad! ♥

& i måndags var det dags för en ny vecka.. hihi.

Gjorde absolut inte ett piss på hela dagen.. ganska skönt.
Har äntligen blivit klar med min medicinkur.. så nu blir allt förhoppningsvis bättre :)
Sen såg jag och mamma fotbollsgalan.. & SJÄLVKLART drog kungen med sig guldbollen igen :D

& idag, vaknade jag 11 tiden.. åt lite frulle osv med pappa och sådär.

Sen har jag varit och blivit vaccinerad mot svininfluensan idag och nu mår jag skit!
Efter jag gjort det blev jag genast yr och sådär.. och sen fick jag feber och mer och mer värk i kroppen.
Just nu ligger jag här i sängen och känner värken i kroppen som om jag nyss sprungit 1 mil.. haha, fuck!

Aja, ska nog ta och lägga mig nu.. försöka sova bort smärtan och hoppas jag mår bättre imorgon.

Bernt, min baby.. jag saknar dig jättemycket nu.
Om 8 dagar är jag hos dig igen.. du är bäst, utan tvekan!
Det du får mig och känna, har jag aldrig känt förut..
 
/ Lillanilla.                  i'll be here at the end of the day '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback