Befinner mig i Norge.

Hellu.

Nu ær jag i Norge och allt ær underbart, hihi.

Nær jag kom hit i torsdagskvæll kom Bernt och hæmta mig ♥
Det var jættemysigt att se honom igen.

Vi stack sedan hem till honom och bara såg film och møs.

I fredags, stack Bernt och jobba i några timmar sen kom han hem o væckte mig.. :)
Sen låg vi bara i sængen och snacka lite skit och sådær.

Sen på kvællen åt vi middag med hans førældrar.. jættemysigt.
Och sen låg vi bara o møs en massa.. helt underbart, verkligen. ♥

& i lørdags, var vi først och kolla på hockeymatch.. norsk hockey, det var något før sig sjælv ;)

Sen på kvællen kolla vi bara på massa filmer och sånt.. ælskar kvællar som dom med dig ælskling! ♥

& igår, gjorde vi inte så mycket under dagen.. sen på eftermiddagen var det dags før slæktmiddag hær.
Fick træffa alla i Bernts familj och dom va helt underbara.. hihi :)

Nær folket hade gått hem vid 11 var både jag och bernt urtrøtta så vi la oss i sængen och såg film sen somna :)
Under dagen fick vi æven firat att vi hade 1 månad.. hihi, så himla mysigt! ♥

Idag har vi varit och ætit lunch hos Bernts farmor.. jættetrevligt :)
Och sen har vi bara tagit det lugnt fram tills Bernt var tvungen att sticka till jobb.

& nu ligger jag hær i sængen.. ska snart upp o æta lite med Bernts førældrar, hihi.
Sen kommer min ælskling hem från jobb och då ska vi se film och bara mysa massor! ♥

Aja, nu har ni fått en liten update.. jag har iallafall det helt underbart hær i Norge.
Stannar hær i en vecka till.. hihi.

Saknar mina tjejer och min familj, ni ær allra bæst!

/ Lillanilla.                                time for a change '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback