Update.

Tjiiing.

Mjaa, ingen bra uppdatering från min sida.. i know, menmen.

I fredags, jobbade jag somsagt tillsammans med syrran.
halv 8 - halv 4.

Därefter, tog jag bussen till lödde och hem till rebecca.
Där var även stefan&daniel. sen laga vi taccos o så :D muums!

Sedan kom martin in och hämta stefan, sen stack dom iväg på sin match.
Som sedan jag, rebecca, daniel, zandra & daniels komips stack o kolla på.

& efter matchen mös vi och såg film hemma hos stefan&rebecca :)

Var sedan tvungen att sticka hem tidigt då jag hade match tidigt i lördags.

Vaknade vid halv 8, fixade och packa sen stack jag in ti samlingen kl 9.
Därefter körde vi vidare till Genarp ( av alla ställen. ) och lira match.
Sjukt jämn match hela vägen.. allt gick skitbra, verkligen!
Dock, fick jag mig en reeeejäl stämpling som gjorde svintont så jag fick gå av.
Menmen, tjejerna gjorde ett bra jobb ändå! :)

Fick även trevlig publik på matchen.. stefan, rebecca & daniel :) iih.

Var hemma vid 2, sen käkade jag och så bara.. därefter tog jag mig en lång powernap!
Skulle iväg på inflyttningsfest med jennifer, johanna & caroline. men så blev det inte.
Min fot var verkligen helt förstörd så jag&caroline stannade hemma och mös.

Hade handlat nyttiga saker.. grönsaker, naturgodis,smoothie och en massa gott.
Sen såg vi på eurovision song contest och bara mööös! Längesen vi bara träffades hon&jag.
Du är verkligen min bästa vän, finns ingen som kan mäta sig med dig! ♥

Vid halv 1, stack caroline hem och då däcka jag gott :)

& i söndags, vaknade jag redan vid 9 :) skönt!
Sen under hela söndagen umgicks jag bara med min familj.. skönt o göra det ibland :)

i måååndags, vaknade jag vid 6 som vanligt när jag ska jobba :)
Jobba sedan mellan halv 8 - halv 4.

Sen var jag hemma vid 5, och jag råka somna framför tvn vid 7 & vaknade upp halv 10.
Hahah, kunde sen inte somna om förrens 12.. sjuuukt segt, menmen!

& idag, vaknade jag vid 10.. åt lite frulle osv med pappa sen chilla jag bara.
Vid 12, ringer dom från jobb och vill ha in mig o jobba.

Så jag hoppa snabbt in i duschen sen körde pappa mig in till jobb.
Jobbade 13-17 idag. sen kom mamma och hämta mig :)

Hem, käkade osv.. sen fixa jag mig inför träningen.
Har sen tränat ikväll.. niiice!

& nu sitter jag här, nyss duschat.. ska snart lägga mig faktiskt.
Jobba imorgon igen, halv 8 - 16. :)

Annars har det inte hänt så mycket faktiskt..
Har cup på torsdag, wiie! :) sen blir de lite mys o sånt under helgen.

menmen, dags för sängen väl.. ha det niiice!

/ Lillanilla.                           ibland ger livet dig vissa med&motgångar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback