Tråksöndag.

Hallåja.

Majaja, jag uppdatera inte igår.. jag glömde :) iih.

Under dagen igår gjorde jag inte alldeles för mycket typ.
Fikade osv med familjen och några vänner till familjen.

Vid 4 tiden, körde pappa mig till Rebecca. :)
Sen mös vi och snacka skit när jag kom dit.

Senare, kom Stefan också.. samt Daniel.
Sen fixade vi lite käk och sådär.. wummi!

& under kvällens gång umgicks vi bara.. hihi.
Spelade buzz, såg film och mös. :) haha, jag sög doktigt på buzz btw! :D
Men roligt var det, riktigt!

Jag var hemma vid halv 1 eller något, riktigt trött. :)
Hade sällskap av Björn påvägen hem också.. en full sådan dock! :D haha.

& idag, har jag inte gjort något alls.. har verkligen varit en riktig tråksöndag.
Fast, det positiva är att Emil har underhållt mig hela dagen.. wiie! :D
Fast, han var dum när han inte höll med mig om att Beyonce var bäääst.. haha!

Annars då, inget annat roligt har hänt.. faktiskt.
Min axel/arm börjar bli bättre, men långt ifrån bra.. tyvärr :(

Och sen, kan jag bara säga ääntligen & pusta ut.. känns otroligt skönt!
VILKEN LÄTTNAD!!

menmen.. nu ska jag faktiskt ta och fortsätta läsa min bok här. :)
som handlar om min utbildning jag påbörjar i augusti.. iih, ska bli så roligt!

Trevlig kväll!

/ Lillanilla.                          over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback