Shopping.

Tjoho.

Idag, vaknade jag vid 9 tiden.
Duschade & fixade mig och sådär.

Sen vid 11 gick jag ut en lång runda med Disa. :)
Sjukt skönt faktiskt.

Vd halv 1, tog jag bussen in mot stan och mötte upp jenna, jennifer & johanna.
Vi gick sedan och shoppa lite.. naajs! Sen gick vi och fika :)
Myyycket skvaller.. men sånt gillar vi, ellerhur töser? ;)

Därefter gick vi och shoppa lite mer.. studenpresenter osv :)
& sen hitta jag ett par skor, såklart :D hihi.

Vid halv 4 stack jag hem.. sen hämta jag oscar & sen har passat honom ikväll.
Stack hem vid 9 tiden, direkt hem och la mig och såg matchen.

FUCK barca altså.. visst, dom spela bättre men manchester är myyycket bättre.
menmen, man kan ju inte få allt i världen.

Nu, ska jag hoppa i säng för imorrn är det jobb igen. halv 8 - 16.
Sen hem, snabbt som attan. duscha&fixa mig sen fira rasmus som fyller 10.
Ofattbart att min systerson är så gammal nu.. sjukt! :)
Därefter, ska jag in till stan igen & möta rebecca så ska vi gå på bio. :) myys!

annars, leker livet nu verkligen.. mår verkligen bra :D otroligt skönt!
& det bästa är nog, att det är fan inte ens 2 månader kvar tills magaluf! :D

menmen.. sängen var det ja!

/ Lillanilla.                 this is it, this time I know it's the real thing

a

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskis...Ses imorgon <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback