My head is spinning..

Tjaa.

Idag, vaknade jag vid halv 10 tiden.. utav en dröm..
Kändes otroligt verklig, men dessvärre var den ju inte det.

Gick upp och fixade lite frukost osv samt såg tv sen hoppa jag in i duschen.
Fixade till mig och sådär, sen städa jag rummet litta.

I eftermiddag har jag även passat mina systerbarn en stund.

& under kvällen har det varit myyys på hög nivå.

Nu sitter jag här och bara chillar, ska snart duscha sen blir det sängen.
Jobb imorgon, dock chillpass. 11-16. ska jobba med matildis, saaknat dig! ♥

Och imorgonkväll sen blir det fotbollsträning, pepp!

Just nu, längtar jag verkligen till helgen..
Caroline hade rätt, jag behöver detta.. " komma ifrån " allt annat liksom..
thanks darling! ♥

Annars har det bara pågått en sak idag; My head is spinning...
usch usch & åter usch.. snabba ersättningar tydligen..

Hade även ett seriösttalk med syster innan.. hon fick mig att förstå verkligheten
På ett sätt som jag behöver förstå och hantera den.. TAACK, jag älskar dig!

menmen, nu ska jag dra mig.. ha det jäs!

/ Lillanilla.             uppskatta det du har.. du vet aldrig när du förlorar de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback