Long time, no see..

Hejsan.

Ja, nu har det snart gått 1 vecka sen jag updatera och det har hänt mycket.. haha!

Men hur som helst, så kommer uppdateringen här. :)

I Onsdags, vaknade jag vid 11 tiden
Duschade & fixade mig, sen tog jag bussen in till stan.
Mötte upp johanna, jennifer & jenna på södervärn, sen körde vi o lämna jenna.
Och sen vidare ner til Bo01 där jag, jennifer & johanna tog en mysig fika i solen.

Sedan, vid 3 tiden eller något körde vi och lämna jennifer sen vidare till stan.
Mötte upp sara, fick pengar. hem till carro, fick pengar och vidare till paula.
Där jag köpte våra biljetter inför Ministy of sound. :)

Sen släppte johanna av mig på jägersro, där jag mötte upp mamma och fixa lite.
Handla lite alkohol osv inför valborg och sånt.

Därefter stack jag hem, duschade & fixade mig sen stack jag hem till johanna. :)
Därefter, åkte vi vidare hem till jennifer.

Sen blev det mys osv där hemma.. och efter ett tag kom även strinnö dit. treevligt!

& i torsdags, började dagen med att jag tog tåget in till malmö tjugo i tio.
Mötte upp jennifer, handla frulle sen vidare till bo01.
Där vi sedan schtekte heeela dagen & planerade inför kvällen ;) iih.

Efter ett tag, kom även törnrosa & gjorde oss sällskap ( johanna då. ) haha!
& jag, badade även för första gången i år.. haha, PÅ VALBORG!! sjukt jag vet!

Vid 3 tiden, fick vi nog och stack hemåt :)
Var hemma vid halv 4 typ, sen duschade jag & fixade mig.

Vid halv 7 stack jag hem till carro, där blev det snabbfix osv.
Sen stack jag, carro & sara vidare mot pildammarna där vi mötte johanna&jennifer.
Samt frida&amanda :) Sen grillade vi, drack & hade det allmänt mysigt där :)

Vid tio tiden, gick vi hem till jennifer & fortsatte krökandet där ;) & skvallrandet. ^^

Vid 12 tiden, kom taxin och hämtade upp oss dock dissa jennifer&johanna slagt.. MEN IAF!
Så stack vi dit, kön hade de snackats om att den skulle va i 2 timmar.. men de var i 5 min? HAHA.

Men iaf, väl inne träffade man en massa personer.. & den första var glenn, haha.. såklart! :D
Sen dansa jag&töserna hela natten lång med allt och alla.. b.la grabbarna! :D iih.
& harun som var heeelt lost, menmen! :D
Sen helt plötsligt från ingenstans dyker hockeyfolket upp.. haha.. det var sjukt ;) grr.

Vid 5 tiden, delade vi taxi hem till carro.. sen sov man i 4 timmar, & var död när man vakna.
Halv 11, tog jag bussen in till stan och mötte jennifer.. sen vidare ut till bo01 igen.
Måste jag säga att jag är brun nu? ;) grr.. ääälskar brännan!

Vid 3 tiden stack vi hemåt igen.. och när jag kom hem chillade jag bara typ :)
Sen vid 7 tiden, stack jag hem till johanna och sen såg vi så ska de låta & åt tårta :D

Därefter, körde vi och hyrde film.. en sjuk skräckfilm alltså; Dead Silence.
johanna var liiide skidd, fast & andra sidan.. var jag det med fö jag våga inte gå hem sen :$
Haha,så jag däcka på johannas soffa ;) min nya älskling faktiskt ^^

Vid halv 9, stack jag hem.. åt frulle & packa sen körde mamma mig in till samligen.
Skulle lira match.. & då var man pepp! :D

Matchen i sig var fuckad, minst sagt.. haha, menmen.. dampanfall på alla efteråt ^^
Mer på vissa än andra.. haha, crazy!

Efter matchen, kom mamma och hämta mig sen körde vi och käkade lunch sen hem igen.
& då la jag mig i trädgården och solade.. heelt underbart asså, älskar soolen! :D

Vid 8 tiden på kvällen, kom johanna o hämta mig.. sen hämta mig hennes bror & stack in till stan.
Hämtade ut våra biljetter, då vi skulle se bio och sådär.

Vi såg The hunting in cunneticut & den filmen var LÄTT den bsästa skräckfilmen någonsin!
Så jäävla äcklig, men riktigt bra.. spec med tanke på att den var baserad på en verklig historia.

Menmen, efter bion körde vi hem och då nörda jag vid datan lite sen däcka jag gott. :)

& i söndags, tog jag mig en sovmorgon tills 11.. riktigt nice! :D
Gick sedan ut o la mig i solen fast de var inte alls lika fint väder som dom andra dagarna :(
Så jag gick in och såg lite one tree hill istället, haha.. besatt, jag vet! menmen :D

Sen chillade jag bara igenom hela dagen typ. gjorde inget vettigt alls.
Vid 8 tiden kom johanna hit, så körde vi ner o handla grönsaker & dippa.
Sen såg vi film; Never Been Kissed.. riktigt bra! :) iih.

Vid 11, stack johanna hem och då däcka jag mer eller mindre direkt :)

& idaag, vaknade jag vid 10 tiden.. käkade frulle samt nörda vid tvn och sådär.
& nu sitter jag här vid datan, ska strax hoppa in i duschen och så..

Senare idag, ska jag lira match.. med reservlaget :) inte mitt vanliga lag då ^^
& ja, hela veckan e redan full.. kommer dö, haha!

Måndag; Match idag.
Tisdag; Träning.
Onsdag; Träffa Daniel.
Torsdag; Träning.
Fredag; Match.
Lördag; Feeest.

haha, behöver jag berätta att jag kommer vara död på söndag? haha! :)

menmen.. nu ska jag faktiskt kila.. måste packa osv innan samligen.

Skriver kanske ikväll, annars imorgon ^^

/ Lillanilla.                         våra minnen sitter kvar.. så gör även du..


Haha, en konstig bild på mig&adde från förra lördagen hemma hos mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback