Jobb, Kalas & Bio.

Tjena.

Idag, vaknade jag när klockan ringde kvart över 6.. gud bevare mig :(
MEN, det var bara att stiga upp & göra sig iordning och iväg till jobb.

Började halv 8 & sluta 4 idag.. rätt chill dag, gick snabbt så :)
Efter jobb, kom mamma och hämta mig sen åkte vi hem.

Fixade mig och sådär, sen firade vi rasmus som fyllde 10 idag!
Min stora systerson som börjar mellanstadiet nu till hösten.. SJUKT!!

Vid halv 8 tiden, körde mamma mig in till stan så mötte jag upp rebecca&helena.
Snackade lite och så, sen gick jag&rebecca och hämta ut våra biljetter till bion.

Därefter gick vi och käkade, sen tillbaka till bion. där vi skulle se 17 again!
Så jäävla rolig film med Zac Efron som huvudspelare.. my godness!
Finner fan inget fel på honom.. dööödligt snygg! :D

Bion sluta typ kvart i elva el ngt, och fem i missa jag bussen från värnhem. :(
SÅÅ, jag powerwalka (med carro i telefonen. ) upp til triangeln. :)
& nu känner jag i min axel att jag inte borde gjort det.. fuuuck! :( pain, mycket pain.

Men, tack för en superduper mysig kväll idag rebecca gumms. :)
Får vi göra om snartsnartsnart. ♥

& nyss, kom jag hem och jag är sjukt trött.. så nu blir det bingen!
Imorgon.. jobb igen, 8-15.30. sen ska jag möta caroline på en fika. ♥

sååå, sov gott alla bloggisar!

/ Lillanilla.                  jag vill ha onsdag nuuuu!


Haha, en myycket gammal bild på mig&rebecca.. typ 2 år sen :D

Kommentarer
Postat av: malle

dax o uppdatera syrran så man har ngt o läsa hehe

2009-06-03 @ 10:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback