Film & Mys.

Hejsan.

Idag, vaknade jag vid 12 tiden.. & somna 12 igår så jag sov ut idag! :D


Sen käkade jag frulle/lunch och sen tog jag&mamma tag i oss själva.

& började storstäda samt rensa mitt rum & garderob.. skitbra!

Fyfan vad bra det blev.. nu ska det inhandlas mycket nytt i veckan ^^

Och jag menar, shopping.. vem älskar inte liksom? :D


Vid 6 tiden, kom josefine hit och sådär. ♥

Vi snackade lite skit och så, sen åkte vi med mamma & hämta kinamat.

Hyrde även film o så, niiice!


När vi käkat och så, chillade vi bara.. och sen såg vi filmen.
Efter vi sett filmen mös vi bara och kollade runt på en massa paatetiska människor :D

& nu är snart klockan, ellerja.. hon ÄR redan halv 2, josefine stack för en stund sen. :)
Så snart ska jag faktiskt hoppa i säng.. ska bara prata klart med emil, :) hihi.

menmen.. hoppas ni haft eller har en trevlig fredag mina vänner.. nu ska jag återgå.

/ Lillanilla.          when it was good and we were standing on the top of the world '

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback