Fest & mys.

Hejsan.

Ja sådär, nu var även denna helgen över.. tyvärr.

I lördags, vaknade jag vid 10 tiden.
Därefter, stack jag hem till johanna och snackade lite skit.

Stack sedan hem, så körde jag&mamma och storhandla.
Sedan fixa jag även lite dricka inför kvällen. :D

Stack sedan hem, hoppa in i duschen & fixade mig.
Därefter tog jag tåget halv 5 till ystad. :)

Begav mig sedan hem till Granath.
& där befann sig redan tobbe, kekke, jacob, caroline, linus & några till.
Folket anslöt och sen startades grillarna :D riktigt nice!

Grannar kom och fler folk dök upp & till slut var vi typ 20 pers om inte mer..
Haha, men trevligt var det iaf! :)

Senare in på källen kände vi att kylan dragit igång så vi fortsatte uppe hos granath!
Riktigt trevligt faktiskt..

Kvällen blev mycket bättre än förväntat, faktiskt :)
Förutom robbes trista stil.. skärpning! ;)

Vid 1 eller något, hade vi fått alldeles för mycket i oss.. så vi begav oss.
När vi kom hem till jacob, fann vi en vääldigt full jacob.. haha, sjukt! :D
Sen däcka vi gott. ;)

Dagen efter, (igår) vaknade jag&carro vid 10 tiden.. blev frukost och fix.
Sedan åkte vi in till malmö, eller jag hoppa av i oxie medans carro åkte vidare.

Kom hem, sen la jag mig & sov ett par timmar.. fick ingen direkt sömn lörd-sön.
Haha, men har bara mig själv att skylla såvisst! :D

Förresten, johanna dök även upp en stund i ystad i lördags.. ^^ minns dock inte när.
Haha, jag var inne i dimman för 12 pers just då vill jag säga! ^^

Men iaf, tillbaka till söndag.. efter jag sovit ett par timmar hoppa jag in i duschen.
Fixade mig och sådär sen åkte jag, mamma, pappa & linus till lödde.

Åkte hem till farbror med hela släkten för lite överaskningsfirade! :) mycket trevligt.
Lärde mina småkusiner att lira fotboll som pro.. haha, eller något! :D

Vid 7 tiden, begav jag mig vidare till rebecca! :)
Blev mys och sådär tillsammans med henne, stefan & daniel.. mycket trevligt.

Vid 10 tiden, kom johanna & hämtade mig i lödde.. underbar som hon är! ♥
Sen körde vi till max och handlade lite därefter stack vi hem.

Somnade sedan gott när jag kom hem :)

& idag, vaknade jag vid 10 tiden.. fixade lite frulle osv.
Sen la jag mig i solen, underbart :)

Annars har jag inte gjort spec mycket idag.. chillat & sett film.
Alpha Dog, sjukt bra! :)

& nu messa nyss rebecca mig.. :)
Fråga om jag ville komma ti lödde och äta middag med henne, stefan & daniel idag..
Usch, vill jäättegärna.. men ska försöka lösa det, nu genast! ;) iih!

så jaja.. nu orkar jag inte skriva mer! :D
kommer bilder ifrån i lördags nu.. finns även videoklipp, som snart finns på face! ;)

/ Lillanilla.                   börjar känna meningen igen....

  
  
   

Kommentarer
Postat av: Linis!!

YSTAD!! YSTAD!! PARTY! tack för en händelserik lördag hjärtat!!

2009-05-11 @ 17:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback