Åskväder.

Hello.

Usch vilken hemsk natt det var inatt.
Jag hoppa upp ur sängen kvart över 4 då jag hör blixten slå ner..
Likaså även mamma och pappa gjorde.
& så sant så, blixten slog ner i v. klagstorp! :O
Så 3.500 telefoner i oxie är nerlagda.. sheise asså!

Men iaf, efter ett tag kunde jag somna om igen.. regnade som fan dock!
Helt sjukt asså, de lät fan riktigt mycket.. haha! :P

Vaknade sedan igen kvart över 6, fixade mig osv. :)
Sen körde mamma mig till jobb, började halv 8 idag till 4.

Haft en underbar utflykt till falsterbo med jobb idag.. underbart väder ju! :D
Så man har varit lagom sliten hela dagen faktiskt.

Slutade somsagt 4, då kom mamma och linus o hämta mig sen körde vi him.
Och då chillade jag bara och tog de lugnt.

Vid 6 el något, körde jag och mamma o handlade :)
Sen har jag bara chillat hemma under kvällen.

Råka dock somna framför tvn idag igen.. :( klockan 7 och vakna nu 10.
Haha, jävla ångest asså.. :( & jag ska upp tiiidigt imorrn och lira cup.. men jaja.

& nu börjar även nedräkningen på följade;

17 dagar kvar till göteborg.
55 dagar kvar till min födelsedag.
66 dagar kvar till Magaluf.


.. AALLT ska bli såå jävla nice! :D iiiih!

menmen, nu är de väl dags för sängen.. packa väskan inför imorrn först bara.. natti!

/ Lillanilla.                      you're the sweetest thing I've ever tasted '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback