Lördagkväll.

Tjaa.

Idag är det Lördag, eller den är snart slut.. men iallafall.
Detta är nog första lördagen någonsin? jag sitter ensam.. haha, mobbad 60.000!

Men iaf, idag har jag först varit en sväng på mobilia med johanna :)
Vi tog en lunch och snacka lite skit.

Sen körde hon hem mig, så chillade jag bara och sådär.
Gick sedan en snabb powerwalkrunda.. duktig som jag är ;) haha, not!

& under kvällens gång har jag varit inne hos min storasyster och kollat festivalen.
OCH vilket jävla skämt!? helt allvar.. vad hände med lili&susie? piloterna? jag fattar noll..

Sen nu, har jag precis kollat på film.. väntar just nu på att johanna ska komma hit.
Så ska vi ba umgås litta, sen ska jag lägga mig då jag ska jobba imorrnbitti.

Denna kvällen har även varit den fuckaste på länge..
Haft en mysig kväll med syster&hennes barn men det är också det enda positiva.
Men jag är jätteglad att en av personerna hörde av sig och bad om ursäkt.
Fast o andra sidan förväntar jag mig inget från dig, för du förstår ju ingenting!

menmen, nu ska jag sätta på en ny film känner jag.

/ Lillanilla.         tankarna har fått mig att börja undra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback