Long time no see.

Hejsan.

Nu vet jag att det var ett jäkla bra tag sen igen.. haha.
Somsagt, borde jag lägga ner bloggen..? hm.. iallafall.

Under dom senaste dagarna, sen jag skrev sist ( i söndags. )
har jag jobbat, haft filmmys i lödde och umgåts med dennis & tjejerna. :)

Men jag ska ta en snabbis här va.. :D

I måndags, kom dennis hit så chillade vi och sådär.
Körde ner o handla maud och sen spela vi spel osv.

I tisdags, vaknade jag av att han stack till jobb och sådär.
Sen somna jag vidare, sjukt gött :D hihi.

Vid 12, stack jag in til stan och träffade johanna och fika med henne. ♥
Sen gick jag och mötte sandra som skulle göra prover på mitt hår på hennes frisörskola :D

Sen när hon var klar med mitt hår gick jag och träffade glenn och tog en fika med honom :)

Vid 5 tiden kom mamma och hämtade mig, sen körde vi hem o sådär.
Käkade och bytade om, sen stack jag till träningen. SJUUKT pepp inför matchen på lördag ^^

Sen hem och dog typ, haha.. riktigt trött.

I onsdags, jobbade jag.. halv 8-halv 4.
Sen hem, fixade och sådär. sen vid 6 tiden kom dennis hit.. så snackade vi o så bara :)

Sen körde vi ner o handla lite, sen spela vi även spel :D haha.. lät ju honom vinna ;)

Sen såg vi film och sådär. Johanna kom även förbi och sa hej :) hihi.

& i torsdags, jobbade jag igen.. halv 8-halv 1. riktigt chill dag :D hihi.
Efter jobb, åkte jag hem.. o sov i 2 timmar :D sen hämtade jag linus på dagis o sådär.

Var även barnvakt en stund tills syrran kom hem, sen chillade jag bara :)
Vid 8 eller något kom Johanna hit så mös vi och så. Hon är bäääst, min pingla!

Sen lite nattasamtal med typ, en söt liten surunge sen somna jag gott :) hihi.

& idag, vaknade jag vid 6.. började jobba halv 9 - 1. Sjukt chill dag även denna :D hihi.

Efter jobb, åkte jag hem o slängde mig in i duschen osv och fixade mig.
Och nu sitter jag här, är klar nu :D sitter just nu o väntar på att johanna ska komma hit.

Sen ska vi köra hem till jennifer på lite mys, sen vidare till jensens på middag och sen bio ikväll :D
Mina tjejer är världsbäst, vet verkligen inte vad jag skulle gjort utan dom. ♥

menmen, nu måste jag packa de sista här.. ha en trevlig fredagkväll :)

/ Lillanilla.           Scotts - Jag tror på oss.. KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ <3

 såhär ser jag ut idag :) & fis, klaga inte på kjolen ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tihi* sån kjol har ja mee! finfinifinfin! =) Jag älskar dig min lilla pingla! <3 du är bäst!

2009-03-17 @ 22:43:33
Postat av: Anonym

från LINIS!

2009-03-17 @ 22:45:48
Postat av: Pernilla

Nej, du är bäst gumman! Jag älskar dig Caroline <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback