Life is life and life is good '

Hejhopp.

Nu har det även hunnit gå ett par dagar sen jag uppdatera så det är väl tid nu..

I fredags, kom somsagt johanna och hämtade mig.. sen körde vi och hämta jennifer :)
Och sedan vidare och träffade dennis, ralle och strinnö utanför jensens.

Strax efter det gick vi in till vårt bord och sen beställde vi mat och sådär.
Det var riktigt mysigt faktiskt, annerlunda.. men mysigt. :)

& maten där är ju bara att dö för, verkligen.
Fast, ralle höll inte med? haha, din sjuka unge.. måste klaga på aallt.. aaalltid! :P

Vid halv 8 hade vi ätit upp och sådär och då begav vi oss vidare till Tilt..
Där spelade vi även lite biljard och sådär.. vissa sög mer än andra :( hahaha!

Vid 9, gick vi till bian som vi skulle se.. Borta bäst, hemma värst.
Filmen var ändå helt okej, rätt rolig.. haha :)

& efter filmen, körde johanna mig&dennis till svedala där vi sedan däcka.
Vilket var riktigt skönt.. måste nog erkänna att jag älskar dennis säng mer än min :( haha.
Den är verkligen att dö för.. my god.

Dagen efter, i lördags.. väckte dennis mig vid halv 7 på morgonen när han skulle åka.
Dennis, micke & ralle drog till Österike på skidresa på lördagmorgon.. svin som dom är.

Så dennis, sa hejdå och sådär.. sen somna jag om gott igen :)
Somsagt, en 1.60 säng för en person som är 1.55.. kan de bli bättre? haha :D

Vid 9 eller något, kom mamma och hämtade mig.
Sen åt vi frulle osv när vi kom hem, sen började jag packa inför vår träningsmatch.

Vid 11, var det samling nere vid klubben för lite möte och sådär innan.
Fick behålla min position som vänstermittfält, vilket kändes riktigt bra :D

Klockan 1 började matchen, och det såg riktigt bra ut faktiskt.
För att vara vår första match tillsammans i ett helt nytt lag, som inte spelar på 6 månd så :)
Kämpa på tjejer.. anne, chawi och corre.. bääästa!

Matchen slutade med 3-1 till skabersjö, men i spel vann vi verkligen. Oavsett resultat.

Efter matchen, körde vi folk osv till malmö sen hem.
Duschade och sådär, sen tog jag mig en liten powernap.. haha, behövlig. :D

Vid 7 tiden, tog jag bussen hem till jennifer.. där blev det mys och sådär till Melodifestivalen.
Sandra kom även dit, och sen även senare Johanna :)

& melodifestivalen i år måste nog vara årets skämt.
För de första, tingeling tingeling? vafan är det?! helt allvar..
och för det andra, låtarna som var schlager vann inte.. ingen av dom.
nää, istället står af ugglas på listan och ngn jävla operasångerska? asså, heeelt allvar!!
men, jag kan ju med all glädje i min kropp säga att TACK GUD för operan vann ist för ugglan!!

Men iallafall, efter melodifestivalen blev det lite skvaller osv..girlinight :) looove it.
Sedan även lite dans från mitt håll.. haha, tjejer jag vet att ni älskar det ;) grrr!

Vid 1 eller något, körde jag&johanna sandra&jennifer till svedala :)
Sen körde johanna mig hem och jag somna gott.

I söndags, vaknade jag vid 11 tiden.. & sen duscha jag snabbt som attan och fixade mig.
Vid 12 körde mamma mig&tess på dop..  nicklas söta dotter nellie skulle döpas.
Och vilken sötnos hon är, helt ofattbart!!

Blev sedan lite kaffe&kaka och mingel, sen stack vi hem vid 4 tiden. :)
Blev även en liten powernap där imellan, tills kl 5 då caroline ringer och väcker mig.

Blev sedan fix snabbt som attan, sen tog jag bussen osv in till stan och mötte upp henne.
Tog oss sedan ut till Kockums fritid efer måånga om och men.. haha, vilket klydd :D

Men iaf, vi kom dit trots allt.. sen såg vi lite såkallat hockey.. hahah, som grabbarna på kurva8 lirade.
Vissa var ju faktiskt duktigare än andra.. haha, säger iiinga namn dock.

Efter hockeyn, blev det filmtittande och sådär i Lödde :) trevligt.

& i måndags, umgicks jag först med robin :) sen med rebecca, sen med robin igen.. haha.
Ännu en dag i lödde helt enkelt.

Robin bjöd på supergod middag och sådär, sen såg vi på min favvofilm.. thaanks :) iih.

& idag skulle jag jobbat, men sen blev det aldrig så.. tråkigt :( usch!

Så jag har tillbringat dagen hemma, tagit det lugnt och sådär.
Och ikväll tog jag tag i mig själv och stack ner och träna med laget.

Riktig jobbig träning, menmen.. skönt det också ibland :D kanske inte imorrn, menja.

& nu sitter jag här.. har cpppppont i min rygg nu då jag suttit o lutat mig till väggen under hela inlägget.
Haha, inte bra alls.. fyfan.

Så nuuu, ska jag faktiskt bege mig.. sjukt trött är jag också efter den jobbiga träningen :( usch.

Annars, så känns det konstigt.. tomt, väldigt tomt..

nej, sängen var det ja. ha det så bra allihopa!

/ Lillanilla.        everylittle thing you do, make me wanna be with you '


Kommentarer
Postat av: MALIN

HAHA ugglan är bäst haha Snälla snälla pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

2009-03-19 @ 08:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback