Grattis Johanna <3

Tjoo.

Mja, helgen är över och nu är det Måndag igen.

I lördags, tog jag det bara lugnt under dagen och sådär.

Sen på kvällen var det dags för det stora äventyret ;)

Sen en vecka tillbaka hade vi tjejer planerat att kinappa johanna för att fira hennes födelsedag.
Så vi hade gjort en deal med hennes mor att hon skulle få johanna och tro att dom skulle iväg och ta några öl uppe i stan tillsammans under lördagskvällen.. men så var inte fallet ;)

Vi fick johanna och tro att dom skulle pakera utanför jennifers lägenhet och när dom gör det kommer jennifer&jenna gående och erbjuder johanna en liten titt på jennifers nya såkallade kattunge.. haha.
Men, när johanna väl kom upp i lägenheten så var där ingen kattunge utan 10 framhoppandetjejer som sjöng. :D
Vi sjöng, grät, delade ut presenter, åt tårta och drack såklart :D

Johannas tårar blev floder och det blev även våra.. underbart att se henne så glad. :)
Hoppas du blev glad för överaskningen gumman, vilket jag är säkert på att du blev. ♥

Under kvällens gång var det mycket prat om att vi skulle ut till Dennis syster som hade fest i Skurup.
Men så blev aldrig fallet.. så vi stannade kvar hos jennifer och krökade istället. :D

Vid 1 tiden, tog vi tag i oss själva och åkte vidare till Slagt.
Väl inne på Slagt var där inte så mycket folk när vi kom dit, eller så var där det men vi/jag såg inga? haha :)

Helt plöstligt från ingenstans dyker Alcazar upp på scenen och jag dog.. eller något :D haha.
Liten som jag är så kom Coffe och bar upp mig på hans axlar/rygg.. haha, tackk! :D

Sen smög jag mig in genom vipen där endast vipgäster till bandet ifråga får vistas..
Så där stod jag&paula och njöt av utsikten ;) Sen, får jag tag på andreas ( killen i bandet. ) armband..
Som han senare dessutom säger till mig att jag får behålla.. jag dog.. jag sa det va? :D haha.

Träffade även åkerman m.m senare under kvällen, såå skoj.. inte träffat honom på länge! :) hihi.

Sen dansade vi heela natten lång.. behöver jag säga hur ont jag hade i mina fötter dagen efter? :(

Aja, jag minns inte ens vad tiden var när vi stack hem.. eller hem, till max. haha, helt off var jag.
Blev iaf maud där osv, sen vidare.. på mer äventyr? I en taxibil? haha, fattade noll.. menmen;
Liviiing the dream som sagt :D grr!

Men iallafall, jag sov 3 timmar natten till igår.. och jag är cpptrött.
men iaf, jag gick upp vid 9 då eller något.. kunde inte somna om :(

Sen tog jag mig en lång dusch.. kändes som jag skulle dö där inne så skönt det var :D haha.
Sen under eftermiddagen körde mamma mig till dennis. :)
Han är ju hemkommen från Österrike nu.. bruna ungen! :(

Vid 6 eller något körde dennis ner och handla planka åt oss, sen dog vi så mätta vi var. :) tack baby!

& senare när vi smällt maten så kom jennifer&strinnö till dennis, så gick vi och handla lite gott och såg film.
Filmen var så jäävla dålig ( förlåt strinnö. ) haha, så jag somnade.. :D haha. Har nog aldrig hänt, menja.

Sen såg vi lite tv osv istället.. tills dennis somna, han med. haha! :D
Och då stack strinnö&jennifer. Sen gick vi in och la oss, eller dennis somna dirr och jag kunde inte :(

& idag, vaknade jag vid 9 tiden.. somna sen vidare till 10. haha :) jag ääälskar dennis säng, ooh!

Nu sitter jag här, ska snart hoppa in i duschen och sådär.. sen gå en promenix eller ngt :)

menmen, ha en trevlig måndag. pssst, bilder från i lördags kommer :)

/ Lillanilla.               you are still my heart like a tatto...


En bild från i lördags på slagt har jag iaf.. johanna - pernilla - max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback