Födelsedagsfirande & sånt.

Hooj.

Igår, vaknade jag vid 9 tiden.. riktigt trött.
Sen somna jag om i ännu en timme.

Tog sedan bussen in till Malmö vid 11, bytade buss mot Lödde.
Sen hoppade Rebecca på bussen, min lilla födelsedagsgris! :)

Har verkligen saknat dig snäckan.. sen fick hon sina presenter och så.
Efter det åkte vi vidare till Center Syd på en födelsedagslunch.

Sen blev det även lite shoppshopp.. handlade ett par söta vantar och ett par örhänge :)
Efter en stund, åkte vi sedan hem till Rebecca och snackade lite skit. samt spela yatzi, haha.

Vid halv 5, gick jag upp en sväng till Robbe där det blev lite snack och sådär :)
Sen efter 1 timme tog jag bussen hem.. ellerja, hem till Dennis.

Han bjöd på en god middag och sådär bara :) treevligt.

& idag, vaknade jag vid 12 tiden.. riktigt skönt och sova ut :D
Sen ikväll, kom Dennis förbi.. vilket ryck! :P menmen.. hihi.

Nu ska jag strax hoppa i bingen, sen imorrn blir det jobb för hela slanten.
11-17, sen mys på kvällen.

menmen, sängen var det ja.. sov så gott.

/ Lillanilla.                             You want it all, and you know it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback