En dag i Malmö.

Tjena.

Idag, vaknade jag vid 9 tiden typ.. riktigt trött.
Kunde typ inte alls sova igår, menja.

Gick upp iallafall, fixade frulle och sen duscha jag & fixade mig.
Vid 12 tiden körde jag&pappa bort till mamma på hennes jobb och lämna lite saker.

Sen släppte han av mig i Malmö där jag mötte upp johanna och jennifer.
Sen gick vi och fikade och pratade en massa bara.. tack gud för ni finns! ♥

Vid halv 3, stack johanna hem.. och då stack jag&jennifer vidare till vår nagelbyggare.
Fick våra naglar fixade och så, skitfina. iallafall mina, hann aldrig se jennifers.. haha. :)

Vid 4, kom mamma och hämta mig.. sen körde vi till lund och sa hej till pappa på hans jobb.
Haha, först på mammas jobb sen pappas.. aja :)

Efter det, körde vi vidare igenom hela lund typ? haha, för att äntligen sedan komma till nova.
Haha, min mamma är kanske inte den smartaste i trafiken.. ellerja, i lund ;) haha.

Menmen, fram kom vi.. så det blev lite shopping och sådär.. inget speciellt menja.
Sen vidare till Media Markt, först i lund.

Eftersom min mobil gick i två delar imorse har jag varit utan telefon hela dagen..
Så därav vi besökte mediamarkt för att inhandla en ny telefon till mig :)

Hittade först en superfin som jag ville ha, billig och bra.. men fanns den? nä, skitsur blev jag.
Hittade änn en, som fanns.. dock inte i min färg, så jag tog en annan.

Sen körde vi vidare till mediamarkt på toftanäs.. och DÄR hade dom den i min färg. :D weho!
Så nu dumpar jag sonyericssonskiten och kör på samsung.. haha!

När vi var klara där, så körde vi och handla snabbmat sedan hem. :)
Var hemma vid 8 eller något.. helt slut typ.

Sen har jag bara pillat och donat med mobilen ikväll.. haha, så nu kan jag typ den :D lite iallafall.

Annars då.. Dennis fyllde år idag, grattis hjärtat. hoppas du hade en bra dag.
Men annars är det nog ingenting som hänt idag, inget som behövs ta upp iaf.

Beslutet är taget och saker och ting är klargjorda för mig själv.. blir bäst såhär, förlåt..

menmen, nu ska jag hoppa i säng.. för imorgon ska jag till frissan ( sandra, haha. )
hon ska fixa och dona mitt hår lite, sen blir det en tidig fotbollsträning på kvällen.

men somsagt, sängen var det ja.. usch.. vill bara glömma allt och typ vakna upp om 3 år..

/ Lillanilla.    Ibland så finner själen ingen ro oavsett hur mycket man än försöker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback