Dödens träning.

Tjena.

Idag, vaknade jag vid 9 tiden.. utav en hemsk mardröm.
Var alldeles genomsvettig och ögonen var fyllda med tårar när jag vaknade.
Usch.. tycker verkligen om sånt, men saker får en och tvivla.. som sedan sätter sig i drömmar?

Gick iallafall upp, åt en god frukost och såg på lite One tree hill.
Vilket jag sedan gjort resten av dagen, hihi.

Även haft långa samtal med johanna och caroline.
Jag ställer mig själv ofta frågan; Vad skulle jag gjort utan mina vänner?
& ibland oroar det mig verkligen.. för, utan dom hade allt varit väldigt svårt.
Såå, tack.. ni är bäst! ♥

Ikväll. har jag tränat fotboll.. & dagens träning var Dödens träning.
Ibland undrar jag om vår tränare vill döda oss på kuppen.. haha!

Nu är klockan snart halv 12 och jag har duschat, ätit och sett mer one tree hill.
Vem älskar liksom inte den serien? My godness. :)

Nu, ska jag snart hoppa i säng känner jag.. ögonen sviker mig.
Menmen, nattinatti.

/ Lillanilla.            could this last forver?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback