Thank god is friday

Tjabba.

Thank god is friday, var kommentaren min arbetskollega sa idag..
haha, & jag kan inte mer än instämma! Skönt att det är helg nu :)

Vaknade halv 8 imorse och var stenpigg.. kan bero på att jag somna kl 9 igår?
Haha, heelt galet.. men utvilad var jag imorse kan jag säga!

Började 9 idag och sluta 17, därefter åkte jag med mamma hem.

Sen städa jag undan på rummet lite, duscha & käka samt såg vänner.. såklart!

Vid 8 tiden, kom cornelia hit så chilla vi och snacka lite skit. ♥
& tack gumman för du fixade håret, iih.

Ikväll har vi nog sett en av dom bättre filmerna någonsin.. The outsiders.
Ruskigt bra var den, den saken är säker!

Nu har cornelia precis åkt hem och jag ska hoppa i säng nu.
För första gången på typ över 1 vecka ska jag INTE ställa klockan imorrn.
& den jävelen som ringer och väcker mig imorgon, kan va beredd på en begravning :D

Btw, fick ett supergulligt fyllesamtal från tobbe&caroline förut.. haha, gaalet folk! :D

Nu ska jag ner och borsta tänderna iaf, sov så gott.

/ Lillanilla.                             it must really suck being you '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback