Sol, Sol Älskade Sol.

Tjena.

Glömde uppdatera bloggen igår kom jag på, haha.

Men iaf, igår jobbade jag.. 8-17 :)
Sen stack jag hem och bara tog det lugnt.

Somnade redan klockan 8 på kvällen :S haha.
Sedan sov jag i ett rakt streck och vakna imorse halv 8? HAH.
Det är helt sjukt.. och snacka om att jag var utvilad imorse.. lala. :)

Imorse, vakna jag somsagt halv 8.. gick upp och åt frulle osv.
Sen stack jag in till jobb, börja halv 10 idag-17.30.

& under kvällen har jag bara tagit det lugnt.
Städat rummet, bäddat rent, käkat och duschat o lite sånt :)

Nu blir det snart sängen faktiskt.. jobb imorgon också.
Sen in o betala resan, wiho! :D Nu är det bara 30 dagar kvar töser.. PEPP! :D

menmen.. ska springa ner o borsta tänderna osv nu :) nattinatti.

& förresten.. detta vädret, VEM älskar inte?! Oh.. & vilken fin färg man fått ;)
Det är nog det bästa med att jobba på förskola, all tid utomhus när solen e framme ;)

GODNATT.

/ Lillanilla.                    put your money where your mouth is '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback