När kroppen säger ifrån.

Tjenaa.

Imorse, vaknade jag som vanligt vid halv 7 tiden.
Riktigt trött var jag faktiskt imorse.. usch.
& det känns verkligen som halsen bara blir sämre och sämre. :(

Har iaf jobbat idag, halv 8 - 16.
Sen åkte jag hem, och var hemma vid 17.

Sen under kvällen har jag bara tagit det lugnt.
Städat rummet, fixat i garderoben osv.

Jag känner verkligen efter denna dagen jag har haft så mår jag inte bra.
& det ska ha hänt mycket för att min kropp ska säga ifrån.
& när kroppen säger ifrån, DÅ är det illa. :( usch.
Men, jag måste stå ut.. för jag orkar verkligen inte bli sjuk nu.. NEJ, hell no!

Nu, ska jag iaf platta klart mitt hår o sedan göra mig redo för sängen.
Börjar inte förrens 9 imorgon så det är skööönt! :)

GODNATT.

/ Lillanilla.            .. one step at the time mister '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback