Monday.

Tjabba.

Imorse, vaknade jag halv 6.. trodde jag skulle dö :(
Förstår inte hur jag kunde va så trött när jag somna redan 10 igår? haha.

Men iaf, fixade mig osv sen åkte jag iväg till jobb.
Jobbade mellan halv 7 - 15 idag. :)

Efter jobb åkte jag hem, duscha & fixa mig sen begav jag mig till carro. ♥
Blev lite chitchat osv, sen körde hennes syster oss in till stan.

Där hade jag fått carro och tro att bara hon och jag skulle äta födelsedagsmiddag
för henne på mando men det hon inte visste om var att även jenny&sara skulle följa med.
carros min när hon förstod allt var klockren.. iih! :D

Så vi käkade god middag och drack gott vin osv ett par timmar :)
Riktigt mysigt faktiskt.

& nyss har jag precis kommit hem.. snart blir det sängen faktiskt.

Imorgon då, först jobb under dagen.. 9-halv6 sen blir det kanske träning.
Får se hur min axel mår.

menmen, sängen var det ja.. godnatt gott folk & tjejer, tack för en jättemysig kväll. ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback