Måndag.

Hallå.

Idag, vaknade jag vid halv 7.. sjukt trött och sov vidare tills 7, haha :)
SNABBA ryck och vidare till jobb eftersom jag började halv 8.

Hann iaf, sen jobba jag tills 4.. fast fick gå halv :) hihi.

Var hemma vid halv 5 eller något, sen gick jag in till syrran och snacka lite.
Därefter, stack jag hem och duscha & fixa mig.

& ikväll har jag varit med christoffer och bara myst. :)
vilket var helt underbart.

Nu, har jag precis pratat klart med min tildis i telefon..
ska strax göra mig ordning för sängen.

Imorgon då.. jobb, 8-16.30.
Sedan barnpassning under kvällen.

& förresten.. grattis grattis på födelsedagen sara hjärtat.
är jätteledsen att jag inte är ute och firar med er ikväll :(
MEN, på lördag så.. då jäklar i det ska det partajas! ;) ♥

men somsagt, sägen var det ja.. nattinatti.

/ Lillanilla.             your just a mamas boy and like that just a toy '


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar bild =)

Postat av: pernilla

<3

2009-06-30 @ 20:37:54
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback