Life is life.

Hejsan.

Nu har även helgen & halva veckan snart passerat, skönt!

I fredags, jobbade jag.. öppning somsagt.
Slutade redan 12 och då stack jag upp till stan & träffa jennifer.
Sen efter en stund anslöt även johanna.

Det blev en himla massa shopping, vilket vi ääälskar! :D
Sen fika och nagelbyggning.

Sen åkte jag hem vid 4 tiden. :)

Lagade sedan middag och städa lite och sen kom caroline hit. ♥
Vi mös och såg fotbollen.. sen gick vi även ut på en promenad. :)

Senare under kvällen när caroline åkt hem kom christoffer hit. :)
en väldigt onykter en.. haha, riktigt kul och mobba honom ;)

Sen såg vi film och bara mös, :) hihi, underbart!

& i lördags, vaknade vi vid 9 tiden.. dööö var tanken typ :D haha.
MEN, jag tvinga iaf upp christoffer ändå.. ellerja, han var som en död zombie :(
haha, menmen.. det får man vara efter en sån kväll han var med om ;)

Vid 1 tiden åkte christoffer hem, och då gjorde jag mig i ordning.
Därefter åkte jag upp till stan och träffa johanna, jennifer, sofia & paula. ♥
Vi tog en fika och snackade ihopa oss lite inför magaluf..
Nu är det fan inte lång tid kvar brudar.. 25 dagar, 25 dagar!!! :D

Men iaf, sedan begav jag mig hemåt.. en väldigt trött pernilla.
Med tanke på att man bara sov max 4 timmar natten fred-lörd så..

Så jag tog mig en rejäl powernap när jag kom hem & efter den var jag död.. haha.
Fick hoppa saras födelsedagsfest som jag ientligen skulle på för jag var somsagt, död.

Så jag sov vidare och sen vakna jag senare under kvällen :)

& lite senare när jag var människa igen, gick jag hem till henke.
mötte upp honom, tias och martin där. :) sen åkte jag, tias & martin till malmö.
lämnade av tias sen vidare hem till martin.

När martin duschat & gjort sig klar körde vi och hämta tias igen.
Sen vidare och handla maud på lorens och sen hem till mig. :)

& förresten, under tiden vi väntade på att tias skulle bli klar,
körde jag martins bil lite på tias parkering.. hahah, BALL! :D

Åt och drack och hade det jävligt mys.. efter ett tag anslöt även johanna.
& vilka samtalsämne vi kom in på.. hahah, SJUKT! :D
Men roligt hade vi iaf :)

Senare, vid 11 tiden stack vi vidare till nemo där lite folk var :)
Helt okej.. jag var somsagt jättetrött menmen.

Vid 1 tiden körde iaf jag&johanna, martin hem.. sen lämna hon även av mig hemma :)
& jag kan meddela att jag däcka direkt när jag kom hem.. haha.

& i söndags, vaknade jag vid 11 tiden och såg att det var FINT väder ute.. wiiie! :D
Så jag gick ut o la mig i trädgården med sterion på högsta volym :D niiice!

Vid 2 tiden kom mamma&pappa hem och då stack jag&mamma iväg och handla.
Handlade lite sololja och sådant, sen även ett par fina lila flippflopps :) iih.

& sen när vi kom hem, cykla jag vidare hem till johanna & sola och bada i hennes pool :D
Riktigt jävla underbart.. hihi. & vilken bränna man redan fått.. i love it!!

Sen vid 6 tiden begav jag mig hemåt och käka och duscha o sådär.
Sen käkade jag jordgubbar & såg vänner.. :D

I måndags, vaknade jag vid halv 8 tiden.. fixade mig osv inför jobb.
Sen jobba jag mellan halv 9 - 16 idag.
Hade en riiktigt pain-in-the-ass-dag på jobb.. USCH!

Efter jobb åkte jag och hämta upp mina skor jag klackat om och sen hemåt.
& under kvällens gång gjorde jag inget spec, tog bara det lugnt typ.

Idaaag, vaknade jag halv 7.. död! :( fixade mig sen begav jag mig till jobb.
Jobbat mellan 8-16.30 idag, mått mycket bättre idag :)

Dock, är jag allmänt irriterad över min pollen.. VAFAN! :(
Så imorgon, ska jag till vårdcentralen och få reda på va fan felet är.
Ena dagen kan jag inte se pga allt skit, nästa dag känner jag ingenting?! haha.
Såja, det är väl dags och ta reda på vad som ientligen är fel.

Idag efter jobb kom mamma och hämta mig, sen stack vi hemåt.
& nu under kvällen har jag inte gjort så mycket.. bara funderat en massa.

Att Michael Jackson är död är helt sjukt i mina ögon.
Han har verkligen varit en idol för mig under hela min barndom..
& han är verkligen det fortfarande.. det kommer aldrig förändras skulle jag tro.
För oavsett hur många ggr man hört hans låtar, får man fortf gåshud.. iaf jag.
Nej usch, låt han nu vila i fred....

Nu, ska jag iaf ta och hoppa in i duschen sen hoppa i säng.

Jobb imorgon, halv 7 - 14.. sen vårdcentralen & därefter får vi se :)

ha en trevlig kväll mina vänner, ciao.

/ Lillanilla.                         are we human or are we dancers?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback