1 - 4 juni.

Tjabba.

I måndags, den 1 juni jobbade jag.. halv 7 - 15.
Mådde verkligen urkasst under hela förmiddagen :(
Men det ordnade upp sig lite under eftermiddagen som tur var.

När jag kom hem, tog jag det bara extremt lugnt och vilade mig.
Krävs en del vilande efter en matförgiftning.. usch&tvi.

& i tisdags, den 2 juni jobbade jag först.. 9 - halv 4.
Fick sedan gå hem från jobb pga illamåendet :(
Det var verkligen piss! hatahatahata

Hur som helst, åkte jag hem och tog mig en rejäl powernap.
Sedan åt jag lite och så och mådde bättre.
Så jag begav mig ner på träningen för att försöka träna med laget.
Första träningen efter blödningen och sådär så jag var ganska pepp.

Dock, skulle jag inte varit det.. för när jag kom hem på kvällen var det bajs.
Hela min axel blev bara betydligt värre och det gjorde verkligen så fruktansvärt ont.
Hur dum kunde jag vara? Fan.. och det gör fortf lika ont nu 5 dagar senare :(

Men iaf, efter träningen åkte jag hem.. duscha och sådär.
Sen packa jag en jääkla massa, eftersom caroline tog studenten dagen efter.
& jag vart så jäkla stressad då jag skulle jobba under dagen o så först.

Såå, i onsdags den 3 juni tog alltså caroline studenten.
Men först under dagen jobbade jag, halv 8 - halv 4.
Därefter åkte jag hem till jennifer. :)
Duschade & fixade oss, sen gick vi ner till borgar och såg carolines utspark.
& ja, tårar kom.. haha, såklart.

Efter vi sett henne åka iväg på sitt flak så gick jag&jennifer inom stan.
Sen vidare hem till caroline :) & sen dök även paula upp. ♥
Sen var det ju där hemma vi tillbringa vår kväll.. vilken var riktigt skoj! :)

Delar av hockeyfolket anslöt också, vilket var skoj samt andra vänner.
Kul att träffa folk man inte sett eller pratat med på länge.
Känn dig jääkligt dålig ahlin!! :P

Vid 12 tiden, hoppa vi in i en taxi.
jag, jennifer, paula, caroline, filip, granath, robbe, jacob & pernilla.

När vi äääntligen kom fram till limhamn där studentfesten skulle va så blev de kaos.
Har aldrig i hela mitt liv sett en sån lång kö röra sig så långsamt fram.
Eller snabbt bakåt.. haha, sjukt.
Innan jag visste ordet av det hamna jag&robbe sist i kön runt främande personer? haha.

Till slut, fick jag spel och ville hem.. folk kan ju fan inte beteé sig ordentligt.. sjukt asså.

Min kväll avslutades iaf med bubbelbad i en jacuzzi med trevligt sällap.. iiih. :)
Den som vet, vet.. liksom ;) meen, jag gilla det.. grr!

& jag måste bara säga.. GRAAATTIS igen världens bästa caroline!
Detta har du gjort sig förtjänt utav.. ingen förtjänar detta mer än du!
Du är världens bästa kompis & jag är såå stolt över dig. ♥

& i torsdags, den 4 juni vaknade jag upp och mådde bajs.. illamående, IGEN.
& nej, inte pga spriten då jag höll mig ganska lugn under hela kvällen.
Eftersom jag mådde skit så ringde jag och sjuka mig.. usch!

Sen sov jag igenom hela förmiddagen mer eller mindre.. skönt.
Stack sedan hem till caroline på lite chitchat om gårdagen och maud.

Tillbringa sedan hela dagen hos caroline med henne, jacob & pernilla. :)

Vid 4 tiden kom mamma och hämta mig sen åkte vi hemåt.
Duschade och fixade mig, sen körde jag&mamma iväg på min kusins student.

& han var inte nykter någonstans.. haha, så jäkla skoj och se :D
Bilder ljuger inte lucas.. aaaldrig, glöm aldrig det.. hehe.

Vid 10 tiden stack vi hem igen och då däckade jag på direkten.. haha.

Detta var 2 av 3 studentdagar.. mer kommer i nästa inlägg, håll ut ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback