Sommar.

Hallåja.

Imorse vaknade jag kl 9 när chefen ringde och väckte mig.. haha.
KLOCKAN 9 under min semester.. jag svimma nästan :p

Hur som helst, jag gick upp och fixade lite frulle efter vi pratat klart.
Sen la jag mig i trädgården och schtekte :D naajs!

Efter en stund gick jag in till syrran och tillbringa dagen där..
med henne och barnen, jättemys!

& vilket underbart sommarväder det har varit idag.. låt det stanna.
dock har jag fått höra att det ska regna hela helgen, ååångest!

anyway, ikväll har jag först tränat fotboll.. gick väl bättre idag :)
sen har jag bara vara social med måsen&nemo ikväll.
Käkat poppe och sett michael jacksons intervjus.

Nu, sitter jag här hemma iaf.. ska snart hoppa i säng. :)
Imorgon, ska jag in till stan och fixa lite.. och sen träffa matildis

trevlig helg!

/ Lillanilla.                 du kan inte sakna det du aldrig har haft '


jag saknar min jennifer, min shulla.. kom hem med dig nu nu nu. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback