Semester, äntligen!!

Hejhej.

Orkade inte uppdatera igår, så here it goes :)

Jobbade igår, halv 9 - 15.
Väldigt jobbig dag om jag får säga mitt, haha! ;)
Fin avslutning kan man säga.

& nu kan jag äntligen säga det; SEMESTER, ÄNTLIGEN!! :D

Stack upp till stan en snabbis sen hemåt.
Käkade och sådär bara.

Vid halv 9 eller något kom martin och hämtade mig, sen hämta vi micke.
Så körde vi och handla godis och dricka sen åkte vi hem till martin.
Där kalle, nemo och emelie också var.

Sen såg vi på film och bara chillade :) lagom mycket mobbing pågick.. haha! :D

Vid 12 eller något, åkte vi och åt nattamaud på donkan i svedala och träffa johanna.
Satt sedan och snacka skit ett tag tills vi stack hem igen.

Jag var hemma vid 2 eller något och jag däcka dirr när jag kom hem, haha :(

& idag, vakna jag vid 10 tiden.. och var allmänt rastlös, haha.

jag&måsen drog in till stan och fixade lite :)
sen körde vi hem igen och bara chilla och snacka lite skit hos henne.

Ikväll, blir det krök hos martin ser det ut som..
verkar som matilda har dött? HAH.. babumba. ring mig! ♥

men nu avrundar jag, för nu ska jag ta mig en powernap.. haha! :)

kanske skriver mer sen, annars imorgon.

/ Lillanilla.                       it's hurtful ..


Kommentarer
Postat av: Caroliin

amen ojsan.....vi åker visst till Mallis samma dag oxå.....ja herregud....båda två på Mallis....öjävelen kommer gå under :)

2009-07-11 @ 22:12:32
Postat av: pernilla

hahaha.. i love it!! :D

vilket flyg tar du?

Postat av: Carolin

7.15 på morgonen tror jag...lär väl komma direkt från etage till flyget :)du då?

2009-07-12 @ 18:32:25
Postat av: pernilla

hahah, kommer bli SJUKT! vi åker 8.05 tror jag det var! Du MÅSTE ringa när du kommit ner.. så får vi göra ön osäker!!! ;)

2009-07-12 @ 21:30:14
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback