Onsdag.

Heey.

Imorse, vaknade jag vid 10 tiden och vart pigg.. lala :)
Jag fixade lite frulle osv, sen la jag mig framför tvn.

Vid 12 tiden slockna mina ögon.. haha.
Och sen vaknade jag inte upp förrens vid 2 när Måsen ringde :D

Gick sedan in till min syster där även min kusin jenny befann sig.
Vi såg på lite gamla filmer från när man var liten osv.. HAH. sinnes asså..

Sedan stack min syster på lite ärenden och kusinen hem..
Och efter ett tag kom Måsen till min syster och höll mig sällskap.
Vi fikade och snacka massa skit.. och sen kom även Gummsi :)

& idag insåg vi att vissa killar förändras tydligen ALDRIG!?
Helt ofattbart hur man kan hålla på och ljuga för så många samtidigt?
Och framförallt för sig själv? Det är väldigt oroväckande för mig.. usch!
Men, vi insåg även att girlpower är nog trots allt den bästa medicinen!
We're in this togheter.. :) ellerhur girls?

Vid 9 tiden kom syrran hem och då snackade vi lite sen begav jag mig hemåt.
Duschade och sådär sen la jag mig framför tvn och bara tog det lugnt.

Imorgon.. har jag faktiskt inga planer under dagen ännu, får se vad som dyker upp.
Sen imorgonkväll blir det fotbollsträning = Konditionsträning.
& jag kommer dö, men det är bra.. tuffs nu inför seriestarten bara, lala.
Dessutom, ska delar av laget åka iväg på Ishöjcup på söndag..
Dock ska jag inte med eftersom jag ansåg att vara borta 4 dagar och komma hem bara
1 dag innan jag åker till Magaluf var alldeles för stressigt.. :( iisch.
Men, tjejerna kommer krossa där iaf :D lala.

Ja, idag hade jag inget vettigt o skriva.. (som om jag har det annars..haha)
men en uppdatering kom iaf.. haha.

Nu blir det tandborstning och gonattsms till C.. sen sängen, nattinatt.

/ Lillanilla.                     these word's are my own...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback