Nu sticker vi!

Hejhopp.

Igår hade jag en underbar dag :) iih.

Luncha med mamma, träffa matildis ♥, fika med carro ♥ & fixa naglarna.
Sedan blev det hejdåparty hos martin, hihi.

Kvällen hos martin igår vart underbar, heelt underbar.
tack killar, TACK. :)

Kom hem 1 inatt, somna 3 efter många sms.. iiih! :)

Nu ska jag sticka, för nu ska jag till MAAAGALUUUFFF!!! :D
Ska hämta johanna om en kvart sen bär det av mot sturup!

& ja, jag kommer sakna en jäkla massa.. ni vet vem ni är.

Nu gittar jag.

/ Lillanilla.                     oohh till magaluf, där måsarna skrattar sig heeesaaa '


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en underbar resa:D LOVE!!!

Postat av: Rebecca

Nu har du nog kommit fram, och ni ska säkert ut och festa ikväll ! Ha så förbannat skoj :D SAKNAR DIG !

2009-07-26 @ 19:29:20
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback