Min födelsedag.

Tjenare.

Idag har det inte bara varit en vanlig dag för det har varit min födelsedag,
hurra hurra hurra... haha! :)

Imorse, vaknade jag vid 9 tiden.. och då gick jag upp och käka frulle med pappa.
Pratade lite om allt möjligt och sådär.

Därefter hoppa jag in i duschen & fixade mig och sådär.
Sen kom måsen hit så gick vi ner och sola.. eller måsen gjorde :)

Sedan åkte vi in till stan och gick lite rundor och fixade.
Efter en stund anslöt även johanna. :)

Därefter gick vi och käkade lunch och sådär, gottigt :D

Vid halv 4 åkte jag hemåt.. sen bjöd min syster mig på en mysig födelsedagsfika :)
Tack för allt.. tusentack. ♥

& ikväll har jag tränat fotboll, var tvungen att springa av mig alla kakor jag ätit idag :D
Men träningen sög.. iiiigen, fan alltså :(
Jag avskyr verkligen uppehåll och jag har inte kunnat spela på längre tid än resten utav laget pga skadan och de straffar mig nu :( usch.. menmen, får bita i det sura äpplet I guess.

Nu, har jag precis kollat klart på vänner och ska strax hoppa i säng känner jag. :)

Har verkligen haft en jättebra dag idag.. tack ALLA, för alla telefonsamtal, sms och presenter!
Är verkligen jättenöjd med allt.. hihi :)

Morgondagens planer då.. ska passa systerbarnen några timmar bara.
Sen får vi se vad som dyker upp :)

Trevlig kväll, enjoy.

/ Lillanilla.                             CCCC, you're the best ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

AWWWWWW älskling...gud jag känner mig hemskt! har fan fått för mig att du fyller år den 16:e=( usssshhhhhhh guuuud neeej...HEMSKT..sorr baby(L)(L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback