Fredag - Söndag.

Hallåja!

Nu kommer helgens uppdatering.. fredag - söndag.

I fredags vaknade jag vid 10 tiden, helt yr.. haha.
La mig dirr i solen fram tills 1, sen försvann solen? menja, haha.

Så jag hoppa in i duschen och gjorde mig i ordning sen åkte jag in till stan.
& mötte upp jennifer!! som kom hem från italien några dagar tidigt :) iih.

Så vi tog en fika och snackade skit, helt underbart att ha dig tillbaka babe.
Fick även mina födelsedagspresenter av henne som jag blev superglad för!
Tack ännu en gång gumman! ♥

Vid halv 4 begav sig jennifer hem och då gick jag en runda i stan :)
Behövde lite alone time.. kan va skönt ibland faktiskt.

Vid halv 6 tiden åkte jag hem och sådär, då vart jag nöjd.
& självklart blev det lite shopping också, fina saker :)

Vid halv 9 kanske (?) cykla jag hem till johanna och mös med henne.
Vi drack sex on the beach, snacka skit, såg vänner och fiiixa oss.

Sen cykla vi vidare hem till henke där tias, gummsi och micke befann sig.
Och med dem tillbringa vi vår kväll.. med dricka och spel. :)
Slutade med att kvällen blev väldigt lyckad och väldigt rolig, haha.

Vid halv 2 kände vissa dock att dom fått i sig alldeles för mycket.. haha!
jag&johanna cykla hem till mig och åt nattamaud.. naajs!
Sen däcka vi kort därefter, haha. :)

& i lördags, vakna vi vid 12 tiden.. schtendöda mer eller mindre, haha.
Vi gick iallafall upp och käkade frukost, wammi.
Kort därefter stack johanna hem och jag hoppa in i duschen.

Fixade mig och sådär, sen körde jag och mamma in till stan.
Blev såklart mer shoppshopp (fast jag inte borde, haha.) sen saker till resan.

Sedan vid 3 tiden körde jag och mamma och hämta upp pappa sedan vidare till min faster.
Fikade sedan där och sådär, samtidigt som jag lekte med deras 7veckors valp!!
Den är verkligen det sötaste jag skådat.. my godness :)

Vid halv 6 tiden stack vi hem och då var jag extremt stressad!!
Med tanke på att jag endast hade ca 1 timme på mig att duscha, packa & fixa mig..
Såja, det fick bli vääldigt snabba ryck och vidare hem till caroline. ♥

När jag kommit till caroline och fixat mig iordning så åt vi en väldigt god middag.
& bara mös.. bara hon&jag, min allra bästa vän. ♥

Därefter blev det mera mys, snacks och skvaller.. hehe!
Sen även presentöppning och GUD vad glad jag blev för mina saker, ni anar inte!
jag älskar dig caroline

Vid halv 10 vart vi lagom glada och begav oss därför vidare hem till martin.
och där befann sig micke, kalle, tias och bonny.

Vi hade verkligen en riktigt rolig kväll.. mycket dricka, spel ( och allt vad det innebär.)
HAH, ja.. jag läste inlägget jag tydligen skrivit igår, jag dog.. jag bara dog!! haha.

Klädpokern med folket igår gick inte riktigt som jag trodde.. haha.
När man satt där i klänning utan underkläder kände man sig lagom mycket i underläge..
Haha, jävla tias :(

Vid 3 eller något, hade klocka blivit alldeles för mycket kändes det som..
Så då begav vi oss hemåt.. och jag kan meddela att jag däcka gott när jag var hemma.

& idag, vaknade jag vid 12 tiden.. inte ett dugg bakis! (okej, där ljög jag.)
för jag var schtenbakis om sanningen ska fram.. haha, usch.

Jag gick iaf upp och åt frukost och bara tog det jävligt lugnt.
Tog mig sedan en lång dusch.. och fixade till mig.

Därefter begav jag mig vidare till martins crib, fast ingen martin vart hemma.
För jag hade tydligen hans nycklar i min jackficka.. haha, sinnes.
Jag hade fått besked från honom igår att jag skulle städa hans lägenhet.. haha.
Så det gjorde jag, iallafall lite.. haha.

Sedan kom martin hem och då hade han med sig henke.
Så vi satte oss o snacka lite skit och sådär bara :)

Sen körde vi ner till vagabond och där bjöd martin på middag, tacktack. :)
Sen satt vi bara där ett tag och umgicks.

Därefter lämna vi av martin hemma sen körde henke mig hem och sådär.

Sen under resten utav kvällen har jag bara tagit det lugnt, rätt skönt faktiskt.

& nu sitter jag hemma hos min syster faktiskt.
Har ställt upp och passa henne barn t.om onsdag.
Då hon och pojkvännen behövde lite alone time, vilket jag förstår till 100%.

Så i veckan ska jag mysa med mina tre underbara systerbarn..
Dom är verkligen helt fantastiska... jag minns fortf den dagen dem alla föddes..
My godness.. och nu, är dom 4,9 och 10 år gammla.. det är sjukt.
Men gud vad jag älskar dem.. finns ingen som berör mig så som dem gör. ♥

Så nu, ska jag faktiskt avrunda känner jag.
Tänkte slänga mig i soffan med ett maraboo och vännerboxen.. love it!

Hoppas ni haft en bra helg vänner, ta hand om er.

/ Lillanilla.              when you want it the most, there's no easy way out '


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback