Back on track.

Hello.

Imorse, vaknade jag halv 6.. my godness :( usch!

Men iaf, begav mig till jobb då jag hade öppning idag, halv 7.
Men det var skönt för jag sluta redan 12, hihi.

Efter jobb stack jag inom mobilia en runda och hyrde en film.
Never back down, och den är sjuukligt bra! :)

Så jag åkte hem sen och då kom johanna hit så såg vi på den! :D

Vid 4 tiden stack johanna hem och då chilla jag bara.

Sen ikväll har jag tränat fotboll, är äntligen back on track känns det som.
Var riktigt skönt att ha så pass mycket fysträning också, det behövs! haha.

& när jag kom hem från träningen skynda jag mig in för att se minnescermonin av
Michael Jackson, kungen av pop!
& vilken underbar cermoni det var.. tårarna rann hela tiden i stort sätt.
Vilken avslutning det var.. dottern går upp och avslutar allt, helt fantastiskt.
Hoppas nu verkligen att Michael Jackson äntligen finner ro.. det förtjänar han.
Det finns ingen som någonsin kommer kunna uppnå de mästerverk han lyckades med..
Jag kan iaf lova att jag kommer aldrig glömma varken honom eller hans musik.

Nu ska jag fortsätta se fler dokumentärer som honom.. sen blir det bingen.

Sov så gott !

/ Lillanilla.                        heal the world.. make it a better place..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback