Träning x2.

Hejj.

Idag vaknade jag inte förrens 12, riktigt nice och sova.
För det finns ju faktiskt ingenting som är bättre än just sova.. right? :D

Sen gick jag up och fixade lite och så, sen powerwalka jag ner till gymmet.
Mötte upp Johanna där, sen gick vi ner och tränade tills halv 3 eller något.

Sen powerwalka jag hem igen, åt 2 knäckebröd och ett glas mjölk! :D
Samtidigt som jag såg lite Vänner.. I just love it!

Vid halv 6 kom Mamma och hämtade upp mig och körde mig till träningen.
Dags för sista träningen med Nydala somsagt.. lite sorligt, menja.

Så det blev Träning x2 idag. Riktigt skönt faktiskt :)
Man känner ju att man lever om inget annat, haha!

När jag kom hem från träningen, duscha och lite sånt.
Sen tog jag det bara lugnt, såg på Dirty Sexy Money och sådär.

& nu ikväll har det planerat en jäkla massa.. haha, sura miner? LITT.
Aja, imorgon blir det middag hos Jennifer iallafall, sen vidare på party hos Ralle :)
Så vi får hoppas att det blir trevligt.. men inget tvivel då jag har mina damer där. ♥

menmen, nu ska jag springa ner och borsta tänderna och krypa ner.

/ Lillanilla.         .. varför gjorde jag det!? OHH!

 töser, sådär mycket älskar jag er.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback