Träning.

Tjoo!

Idag, vaknade jag vid 9 tiden utav sms från Dennis. :)
Låg och latade mig och smsa med honom ett tag sen tog jag tag i mig själv.

Tog på mig, och gick ut på en powerwalk.. faktiskt sjukt skönt! :)

& under dagen har jag inte gjort något speciellt alls.. skönt!

Vid 5 stack jag&mötte johanna, sen stack vi ner till gymet :)
Och tränade till halv 7.
Riktigt skönt det med.. nu har vi gått in i en pakt; Träning 2 ggr i veckan. :)

Sen sprang jag hem från gymet.. duuktig som man är! ;)
Nörda lite vid datan, sen tog jag en lång och skön dusch.

Snacka om att jag lär ha träningsvärk imorgon.. men skit i det :D

Imorgon blir det även jobb, 7-16. :)
Sen mys med tjejerna på kvällen.. behövs! ♥
& resten av helgen då.. lördag, ska jag hem till Danne och chilla :)
Och på söndag blirre hockey med caroline. ♥

menmen, nu ska jag kolla på dirty sexy money.. looove it!

/ Lillanilla.           sometimes love just aint enough '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback