Mys & Hockey.

Hejsan.

Igårkväll, kom jennifer hit vid 7 tiden eller något. :)
Så blev det snack och sådär, sen gick vi ut en runda.

Snackade och sådär, om allt möjligt.. och en hyrde vi film och grejjor.

Hon är verkligen en unik människa denhär jennifer ekelund.
världns bästa kompis, min bästa kompis. finns ingen som hon. ♥

Vid 9 tiden, kom sandra också hit.. så kollade vi på någon skräckfilm.
Tur att den dog.. haha, :D eller vad sägs töser?

Vid 2 tiden eller något, stack tjejerna hem.. då var jag schtentrött alltså.
Så jag däcka mer eller mindre direkt.. haha! :)

& idag, vaknade jag vid 10 tiden utav att linus, min systerson.. står och bankar på min dörr.
" nu är det dags för dig och gå upp nilla!! " jag trodde jag skulle dö.. menmen.

Så jag gick upp och åt lite frulle osv.
Sen hoppa jag in i duschen och fixade mig.

Gick sedan ut och tog mig en powerwalk.. skönt faktiskt :)

Sen vid 3 tiden, begav jag mig vidare mot Malmö Arena, där jag mötte upp Caroline. ♥

Vi skulle ju faktiskt se hockey.. Redhawks vs. Oskarshamn.
Matchen var faktiskt okej.. tyckte jag iallafall.
Men, resultatet blev jag dock inte förvånad över.. usch!

Efter matchen åkte jag hem.. riktigt lack på bussen!
Typ 20 danskar, och alla satte sig vid mig.. såklart!
Vilket äckligt språk det är igentligen..haha, förlåt.. men det är riktigt fult! :D

Sen under kvällen har jag inte gjort så mycket.. varit inne hos syrran och så.

Nu sitter jag här, har precis pratat klart med Dennis i telefon :) iih.
Och nu ska jag strax lägga mig och se en film tror jag.

Imorgon, får vi se vad som sker under dagen.. sen på kvällen ska jag till trelleborg.
Min andra syster fyller nämligen år imorgon.. grattis malin! ♥

menmen, godnatt.

/ Lillanilla.              so what..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback