My Godness.

Hej.

Jajajaja, jag veeet.. dålig update, igen.. men jag har fullt upp just nu!
Hinner knappt tänka förtusan.

Men iallafall, vi börjar med helgen..
I fredags bar det somsagt av mot Rydgård och hem till Ralle igen :)
Lite mer folk denna gången så det var trevligt.

Drickan flöda i vanlig ordning och vi hade det jättetrevligt.

Blev lite kaos där under småtimmarna.. är glad att jag har mina tjejer.
Jennifer och Johanna, utan er där i fredags såja.. I love you! ♥

& du.. du är helt underbar, på ditt eget sätt.
jag respekterar dig fullt ut, det ska du veta.. Cuz' I really want you in my furture. ♥

I lördags, vaknade nog alla upp mer eller mindre döda.. fyfan.
Blev frulle osv med allihopa innan vi packa ihop våra saker och gitta.

Jag&Jennifer åkte med svedalagrabbarna, sen släppte dom av oss hos jennifer.
Så låg vi och mös osv. ♥

Stack sedan hem från jennifer senare på eftermiddagen.. riktigt seg.
När jag kom hem duscha jag osv, sen däcka jag en stund.

Vid 8 tiden kom jennifer och jenna och hämtade mig, sen körde vi och hämta johanna :)
Och sen gitta vi vidare till big bowl för lite bowling.

& VEEEEM vann båda gångerna? JO, kingen själv ;) grr.

Efter bowlingen begav vi oss vidare mot baren där vi träffade lite av jennas killkompisar.
Som dessutom bjöd oss på alldeles för mycket alkohol.. My godness.
MEN, vi gillade läget. till 100% :D

Vid 12 eller något, släppte jennifer av mig&johanna på lillatorg där vi mötte upp grabbarna :)
Lite snack och sådär på puben sen vid 2 åkte jag&johanna mot oxie.

Där vi sedan mötte upp två fulla pojkar.. haha, crazy.
Där snackar vi verkligen living the dream.. haha! :D

Efter ngn timme promenixa jag&johanna hem till mig, mitt i natten.
Trodde jag skulle dö, men läget?

& i söndags, vaknade jag och mådde allt annat än bra.. fyfaan.
Gratis sprit kan ibland bli livfarligt :P haha.. spec 12or.. usch!

Jag&johanna fixade lite frulle osv, såg let's dance och sen mös vi bara :)
Tills hon stack hem under eftermiddagen.

Sen gjorde jag absolut inte ett piss under hela söndagen.. haha och skönt var det fantamaj.

Igååår, så vaknade jag vid 6.. riktigt död.
Fixade mig och sådär, sen stack jag vidare till jobb.

Jobbade halv 8-15.
Rätt chill idag, så det var skönt.

Efter jobb, stack jag hemåt osv.
Fixade lite, sen stack jag ner till gymmet och tränade med johanna. ♥

& efteråt solade jag också, riktigt skönt :D ääälskar verkligen att bara ligga där och slappa av.

Vid 8 tiden, kom johanna hit och hämtade mig.. sen körde vi på äventyr :D
Och vem förföljda av jimmy&jonas? haha, craaazy.

Sen somna jag gott vid 11 tiden :)

Var dock stentrött när jag vaknade imorse.. fyyyfan :( iish.
Men har även jobbat idag, 7-15 :) riktigt chill dag.

Efter jobb, stack jag hemåt.. sovandes på hela bussresan.. love it!

Sen kom mamma och hämtade mig, så körde vi ut till ikea :)
Handlade myycket fint, känner att det är dags att göra om rummet.
Så jag handla en massa åt det.. sen ska jag även dit imorgon igen och hämta mitt bord :D

& nu sitter jag här, har precis satt upp mina fina skohyllor :D sjukt nöjd.
Ska faktiskt snart lägga mig.. fast jag börjar sent imorrn, men ändå.

Jag lovar att uppdateringen ska bli bättre.. jag ska iaf försöka :)

/ Lillanilla.            superhuman '

Orkar verkligen inte lägga in alla bilder ifrån i helgen.. för där är mååånga.
Så är kommer en bild på en väldigt onykter pernilla ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkligen; Living the dream, whooaaaa!!! MJAAAUU (L)

2009-01-27 @ 22:47:03
Postat av: Pernilla

AMEN johanna.. du får ju förtusan ange ett namn så jag vet vem det är.. jag menar, det är ju SÅÅ himla många kommentarer på detta ställe.. NOT, hahaha :D (L)

Postat av: Anonym

Du är så söt Hjärtat!

2009-01-28 @ 16:28:03
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev haha

2009-01-28 @ 16:28:34
URL: http://matildiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback