Helg.

Hejsan!

Idag är det Lördag och det är helg! :)

Igår, jobbade jag mellan 7-15.
Faktiskt rätt chill dag, dagen gick snabbt så. :)

Efter jobb stack jag hem, var hemma vid 4 tiden.
Sen nörda jag datan lite, in till syrran och så.

Sen kom jennifer hit vid halv 6 :)
Så snackade vi skit och sådär samt såg hockeyn.
Matchen i sig såg faktiskt bra ut till en början.. men sen blev det piss!

Vid 8, stack vi hem till johanna.. för att se let's dance och mysa.
Kvällen blev riktigt mysig då vi såg filmer, åt gott och bara mös :) iih!

Vid 2 tiden stack jag&jennifer hem till mig, sen däcka vi typ dirr.
Vaknade sedan imorse och såg några sjuka sms från Dennis.. hahah!
Riktigt ball. :)

Vid 1 tiden körde jennifer mig ner till gymet där jag träffade johanna. :)
Sen tränade vi i 1,5 timme :) Riktigt skönt.. underbar start på dagen.

Träffade b.la henke där nere, skitkul och se dig igen! :)

Efter vi tränat klart, gick vi hem till johanna där vi hämta bilen sen körde vi till kevin. :)

Hämtade en sak osv där, sen stack vi hem igen.

& nu är jag hemma, nu ska det blir uppladdning och fix inför kvällen.. :D
Riktigt pepp tjejer.. MJAAAUU! ;)

menmen, nu ska jag börja fixa och dona iaf.. ha en bra kväll! :)

/ Lillanilla.                Can't get better then this..


En rätt sliten pernilla efter jobb igår. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback