AKUTLÄGE!!

Tjena.

Nu är det Måndag igen.. och det innebär ny vecka.

Måste förresten berätta för er om min helg :)

I Lördags, fixade jag mig osv här hemma.
Hade en supermysig middag med familjen också. :)

Sen kom johanna&jennifer och hämtade mig vid 7 tiden.
Efter körde vi hem till johanna där vi hade en riktig tjej/förfest! :D
Ibland är ni bara för bra töser! ♥

Det blev en massa spel, skvaller och dricka. :D Förvånad? haha!

Vid 12 tiden, körde johannas far oss in till malmö.
Dock ett stop hos mig först :) haha. AKUTLÄGE!! hahaha.

Väl inne på Slagt vid halv 1 eller något.
Sen flög bara tiden iväg kändes det som :D

Träffade en del man kände där inne.. b.la jimmy&miche.. alkisarna! ^^ haha.

Sen även dennis&ralle o comp. :) haha.
Galet blev allt där ett tag.. SPEC, när ralle trillar av sin stol.. helt från ingenstans!! HAHA!
Det var helt klart kvällens bästa.. fyfan! :D

Vid 4 tiden, kände vi dock att klockan passerat tålamodet och orken.
jennifer, dennis och ralle delade taxi till svedala och jag&johanna haffa skjus till oxie :)

Väl hemma vid halv 5 eller något, sen ringde dennis och sa godnatt och så bara.

Sov riktigt gott den natten minns jag.. haha, trots svullen och lila läpp när man vakna.. (?)
Ursäkten är godtagen ralle :)

& under gårdagen gjorde jag faktiskt inte ett piss! :D
Skulle åkt in till stan och sett mif vs björklöven men det blev inte av. Och det är jag glad för!
Hur kan man leda med 3-1 och sen förlora ALLT på 8 minuter!? Det är helt otroligt.
Jag börjar undra, var tog MIF vägen? För det laget har jag inte sett på länge!

Annars då, idag tog jag det först lugnt under förmiddagen.
Sen åkte jag in till stan och fixade lite saker.. samt ett tandläkarbesök.
Som dessutom kostade mig 3300 kroner! Är det inte HELT sjukt!? :S

Sen åkte jag hem, var hemma strax efter 4 eller något.
Bytade om och sådär inför gymet :)

Sen ringde jag och fick min dagliga dos av dennis.
Och sen stack jag ner till gymet somsagt och träffade johanna :)
För nu är det deff som gäller!

Tränade tills halv 7, sen så sprang jag hem :) Skönt.

Käkade kinamat med mamma, sen har jag bara tagit det lugnt.

Annars fick jag ett trevligt besked idag :)
Jag ska på arbetsintervju imorgon.. är jättespänd faktiskt. Så vi får se :)
Håll tummarna för mig klockan 2 imorgon iallafall.

Jag vet att det är för vår egen skull.. men det gör ingen skillad för det är fortf lika jobbigt.
Saknaden blir bara större. ♥

men nu ska jag faktiskt lägga mig och se dirty sexy money.. haha, har fastnat för den serien.

trevlig kväll allihopa.

/ Lillanilla.                      somethings never change..

nu kommer lite bilder från vår tjej/förfest :)

  
   

Kommentarer
Postat av: Jooh the hoe (not)

Sjukt härligt att gymma idag gumman ! :) Hade en underbar helg :) Tack! <3

2009-01-12 @ 21:08:50
Postat av: Pernilla

Ja verkligen! :D Tack själv. <3

Postat av: malin

det var en dyr räkning hos tandis ler varför så dyr :p

2009-01-13 @ 06:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback