Chilldag.

Tjallå.

Idag vaknade jag först vid 10 tiden, fixade lite inför helgen och så. :)
Sen mådde jag lite konstigt så jag gick och la mig igen.

Vaknade sedan upp vid 12 när Johanna smsar :)
Tog tack i mig själv då och gick upp och fixade lite maud.

Efter ett tag kom Johanna hit, vi skulle sticka ner och träna.
Men det blev inte av, för vi ansåg att vi hade viktigare saker för oss.. Right? ;)

Vid 3 tiden stack jag iallafall vidare jag hämtade mina systerbarn på dagis&fritte.
Sen var jag barnvakt fram tills 6 eller något.

Sen kom Johanna hit igen. :) Så gick vi ut och gick en runda samt handla maud. :D
Nyttig mat faktiskt.. sjukt impad att jag valde bort pizza och sånt fettigt! :D

Sen gick vi hem till mig igen och bara chillade typ.
Vid halv 8 eller något stack Johanna iväg på jobb :) duktig flicka.

& under kvällen har jag inte gjort speciellt mycket.. haft lite koll på hockeyn och så.
MALMÖ vann idag.. den du, jag är helt chockad, men glad! Kämpa nu förfan!

Såja, man kan väl säga att det varit en ganska Chilldag idag.

Men imorgon blir det andra puckar.. träning med Johanna imorgonbitti :)
Sen slapp under dagen och sen fotbollsträning på kvällen.. pepppepp!
Sista träningen med Nydala.. trist. Men, nya tag ska ske.. och det kommer bli bra.
Sålänge jag har kvar tjejerna i laget så. :$ iih!

menmen, nu ska jag faktiskt lägga och se på mammamia, älskvärd film!

/ Lillanilla.                   iish piish.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback