BK Olympic

Hallå.

MJAAA, igår så vaknade jag vid 11 tiden.
Fixade lite och sådär, sen smsa jag johanna sen efter en stund stack vi till stan. :)

Sen gjorde vi en heldag i stan tillsammans.. mat, shopping och mys!
Helt underbart.. tack hjärtat!

Jag shoppa följande;
2 feströjor, 1 par jeans, 1 tjocktröja och 1 kofta.
Så jag är helnöjd! :) hihi.

Stack hem vid halv 6 eller något, sen duscha jag och fixade mig och sådär.

Hemligt uppdrag under kvällen.. HAH, eller något.. <3

& idag, steg jag upp 6 imorse.. fyfan, sjukt segt =/
Gjorde iaf vid mig osv, sen stack jag till jobb vid halv 8.

Jobbade 8-16 idag, rätt chill dag faktiskt.
Men tankarna har flugit omkring en massa.. riktigt jobbigt.

Var hemma från jobb vid 5, då fixade jag lite käk och så.
Sen körde mamma mig till fotbollsträningen med det nya laget strax innan 7.

& det gick jättebra tyckte jag.. gjorde mitt första BK Olympic mål.. haha, asg! :)

menmen. och imorgon hade ju jag&johanna hela dagen planerad.. men icke! :(
Jag måste hoppa in och jobba.. 8-15.30. Förlåt gummsan! ♥

Nu ska jag fortsätta se klart på mitt dirty sexy money avsnitt, sen ska jag sussa.
Måste sluta få dom äckliga tankarna inom mig.. jag orkar fan inte med dom!!!!

/ Lillanilla.                 over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla gumman, hann inte prata så mycket idag! fixar snart en ny sjukling ;-) PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback