Barnpassning.

Tjabba.

Idag har jag sovit länge och det var riktigt skönt! :D

Vid halv 4 tiden, stack jag och hämtade linus på dagis.
Sen vidare och hämta rasmus&moa på fritte! :)

Sen passa jag dom fram tills 6 då syrran kom hem! :)

Och ikväll har jag inte gjort något speciellt.. bara tagit det lugnt typ.
MIF vann förresten sin match idag.. congratz eller något.. haha.

Annars händer det ingenting typ. tråk och åter tråk.
Många av mina vänner har svåra tider just nu.
Haft terapisamtal med b.la strinnö.. haha, sweet.

Det positivt i mina tankar just nu är bara Magaluf 09 med töserna!
Det ska bli så jääkla roligt.. och jag är så taggad att jag snart spricker! :D
Tjejer, hur taggade är ni? ;) MJAAAU!

& förresten.. tack gode gud för att amanda jensen inte fick ngn grammis idag! :D
jag haaatar verkligen henne.. usch&tvi.

Jennifer, Caroline & Tess.. tack för råden kväll, ni är underbara. ♥

Nu ska jag lägga mig, för jag orkar inte tänka på skitet mer.

/ Lillanilla.          should I stay or should I go?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback